הצעה ייחודית ובלעדית לזמן מוגבל!

כאן תמצאו עוד מתנות ומדריכים מלאים בערך!

דקלה אפשטין

למה חשוב להפסיק לעבוד עם טרנדים בשיווק שלא מועילים לך

– מה המסר הכי חשוב שבעל עסק חייב לדעת בכל הקשור לשיווק בעסק, כדי להגיע ליעדים ולעבור אותם?
– מה עסקים מפספסים כשהם מנסים כל טרנד חדש בשיווק 
– דוגמאות לאסטרטגיה שיווקית מותאמת לאישיות של בעל העסק 

שיר יערי

מה סוג האישיות שלך ואיך זה קשור להצלחה בעסק?

– מה האפקט שתוקע בעלות עסקים בשיווק?
– איך ניתן בסוף להגיע ליעד הכנסות של 5-6 ספרות בחודש?
– איך לפעול מתוך מוטיבציה פנימית אמיתית?
– איך לשווק ולמכור בהנאה ולהיות מחובר לעצמך ולא לתבניות של אחרים?
– איך סוף סוף להרוויח כמו שבאמת מגיע לך?

אסף אפשטין

איך להשתמש באוטומציה כדי להוציא את המיטב מאסטרטגיית השיווק בעסק

– שיטות העבודה המומלצות להטמעת כלי אוטומציה שיווקית לייעול תהליכים ולהגברת היעילות בעסקים
– דוגמאות למינוף אוטומציה בקמפיינים שיווקיים ממוקדים ומותאמים אישית להגברת מעורבות הלקוחות וההמרות
– שיטות איך מודדים הצלחת של קמפיינים שיווקיים באמצעות כלי אוטומציה, כדי לקבל החזר השקעה גבוה יותר

מירב שביט

יצירת סרטונים (לכל מטרה) בעזרת כלי בינה מלאכותית. מרעיון ועד לסרטון שלם

– שיעור לבעלי עסקים, יוצרים, ולאנשים שרוצים לייצר סרטונים יצירתיים
– נלמד לקחת רעיון, לכתוב בעזרת קלוד, לייצר את כל הפריימים, להשתמש באווטאר ולייצר הנפשות ווידאו.

שריאל מזוז

ממילים ללקוחות משלמים: איך לכתוב תוכן שבאמת מוכר

איך ליצור תוכן שגורם להם להגיב, מתגבר על הסקפטיות ומושך אותם להתעניין במוצר שלך?

ריקי גוטמן

המערב הפרוע של הדיגיטל (הדרכה על שימוש בוואצאפ)

– איך וואצאפ הפכה מאפליקציה מפגרת לתותח שיווק רב עוצמה
– היתרון של קבוצות וואצאפ כנדל”ן דיגיטלי
– שיווק בסטטוס – האינסטגרם של החרדים
– שימוש בבוטים ליצירת משפכי שיווק חכמים בוואצאפל הלקוח.

רוזין רוזנבלום

רעיונות מנצחים ליצירת תוכן ברשת

העקרונות לייצור תכנים בקלות באופן שוטף שגם משקפים את המומחיות בתחומכם וגם מאפשרים ליצור חיבור אישי עם קהל היעד הרלוונטי

 
 

סימונה זלשניק

איך להוציא את היחוד שלך בשיווק ולמגנט את הלקוח המדויק לעסק

– החלק הראשון בדרך לבידול ויחוד עיסקי
– איך לבנות יחוד לעסק
– מה התוכן שיעזור ללקוח לבחור בנו
– מה הלקוח רוצה לשמוע כדי לקנות ממך

מיכל וונדר אסנין

איך לחסוך מלא זמן בעזרת כלי AI

– למה לא כדאי להתנגד לכלי ה – AI תאמצו אותו ויהיו לכם אחלה חיים!
– סטודיו קסם של קאנבה
– אסטרטגיה שיווקית בדקה עם GPT
– הפתעות נוספות

שגיא שני

איך לשלב אוטומציות במסע לקוח כדי לקבל לידים איכותיים יותר?

– איזה אוטומציה מעלה את אחוז המכירה של הדף שלכם?
– תהליך אוטומטי פשוט שמגדיל את שווי המכירה שלכם
– איזה אוטומציה משפרת את חווית הלקוח?

בן יעבץ

איך להתקין "מערכת הפעלה שיווקית™" בעסק

– ההבדל האמיתי בין עסקים שמשגשגים לעסקים שמדשדשים
– ארבעת המרכיבים הקריטיים שכל “מערכת ההפעלה שיווקית™” צריכה
– איך יוצרים תוכנית שיווקית רבעונית שמחסלת את סינדרום “האובייקט הנוצץ”
– מהו תהליך “אתחול שיווקי” שיניע את הצמיחה העסקית שלכם

משה פרקש

הדרך ליצור סליקות על אוטומט לאורך זמן

– סליקות באלפי שקלים שקורות מעצמן
– הדרך בה הלקוחות שלי קונים בלי לבקש לשוחח טלפונית
– שיטת “דממת אלחוט” לשיווק, בלי “לחיות” ברשתות החברתיות
– שינוי אחד קטן שגורם ללידים שמשלמים על עצמם ולעוקבים בחינם

סניה ולדברג

איך כותבים פרסומות שעובדות טוב?

יש הבדל בין פרסומת שעובדת לפרסומת שלא עובדת. בהרצאה הזאת נלמד על ההבדלים האלה, ועל האופן שבו אפשר לבנות פרסומות שיהיו “Game changer” עבור העסק שלכם.

דנה גלבוע

שיווק באינסטגרם בשנת 2024

– לעסקים בסושיאל וברשתות החברתיות קיימת הזדמנות שיווק יוצאת דופן.
– דנה הגיעה תוך שנתיים ל-60,000 עוקבים באינסטגרם והסרטונים שלה מגיעים למאות אלפי צופים.
– היא פיצחה את הנוסחא והיא תראה לך בדיוק איך עסק מצליח מתפקד כדי לייצר לקוחות שרופים מהסושיאל!

דאסי נוי

שלושת השלבים ליישום במעבר לעבודה קבוצתית

– איך לוודא שאנשים לא יפרשו באמצע או יתלוננו
– איך לוודא שלא ניתן יותר ממה שאנחנו רוצים לתת, ועדיין שאנשים יהיו מרוצים
– איך לקבל תשומת לב ונוכחות מהמשתתפים מהרגע הראשון
– מה הסוד שלא מספרים לנו ועושה את כל ההבדל

בודק...