החשיבות של השיווק בוידאו והפרסום הממומן ביוטיוב להצלחה של עסקים

תוכן עניינים

ראיון עם יוסי שטיינבלט

  • למה היום קל יותר טכנית להיכנס לעולם של שיווק בוידאו ומה מפסידים עסקים שעדיין לא משווקים בוידאו?
  • למה החשש מלעשות וידאו הוא רק “בראש שלנו” ולמה באמת הקהל שם לב כשהוא רואה אותנו בוידאו?
  • האם עסקים שלא נחשפו מעולם ביוטיוב יכולים כבר היום להיכנס אליו?
  • מה נדרש כדי להתחיל ואיזה אפקט הפרסום של וידאו ביוטיוב יכול להביא לאותם עסקים?
  • לאילו נישות עסקיות יהיה קל יותר לעשות פרסום ממומן של וידאו ביוטיוב?
  • מה נדרש להבין לפני כניסה לפרסום ממומן כדי לא להפסיד בו כסף?

יוסי שטיינבלט – מלווה בהצלחה את המנטורים המובילים בישראל בפרסום מוצרים דיגיטליים, השקות, וובינרים וכנסים.
ניהל קמפיינים בתקציבים של מאות אלפי שקלים בפרסום ממומן וייצר מעל 100,000 לידים ומכירות בשווי מיליוני שקלים בשנים האחרונות.
בעלים של סוכנות הפרסום “דיגיטל ווינר” – שיווק דיגיטלי עם תוצאות ו-PromoMe בית הספר לשיווק בוידאו המציע קורסים דיגיטליים בתחומי השיווק בוידאו, פרסום ממומן ואנימציה כדי לסייע לעסקים לבנות את האוטוריטה שלהם ולהגיע למקסימום חשיפה בדיגיטל.

שתפו את הפוסט

Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email

בטוח שיעניין אתכם גם...

בודק...