בניית אתר חברים

מה נחשב אתר חברים? איך לבחור פלטפורמה המתאימה לאתר החברים שלכם?
אצלנו בזוגיטל תוכלו למצוא את כל התשובות בשירות האישי שנספק לעסק שלכם.

ספריית תכנים
עדכוני חדשות
קורסים דיגיטליים
קהילת אונליין
אימון מקוון
אתר סגור

מהו אתר חברים?

אתר חברים זוהי פלטפורמה כמו אתר אינטרנט המספק תוכן, משאבים או שירותים בלעדיים לחבריו בתמורה לתשלום או מנוי.
נכס דיגיטלי זה מאפשר לעסקים ליצור קהילה סגורה שבו רק חברים רשומים יכולים לגשת לתוכן או להטבות שסופקו.
אתרי חברים יכולים להשתנות במיקוד ובהצעות, לספק קורסים חינוכיים, הדרכות או חומרי הדרכה, בעוד שאחרים יכולים להציע גישה לתוכן פרימיום כגון מאמרים, סרטונים או פודקאסטים. חלק מאתרי החברים עשויים גם לספק פלטפורמה לאינטראקציה קהילתית, יצירת רשתות או תמיכה בין חברים. הרעיון המרכזי מאחורי אתר חברים הוא לספק ערך מוסף והטבות לחברים, יצירת תחושה של בלעדיות וטיפוח קהילה של אנשים בעלי דעות דומות החולקים תחומי עניין או מטרות דומות. זו דרך יעילה עבור עסקים או יוצרי תוכן להפיק רווחים מהמומחיות או המשאבים הייחודיים שלהם תוך מתן חוויה אישית ומותאמת יותר לקהל שלהם.
ניתן להציע חברות באתר חברים על בסיס מנוי חוזר (חודשי, שנתי) או בתשלום חד פעמי, בהתאם למבנה ומטרות בעל העסק.

סוגים שונים של אתרי חברים

אתרי חברים הם דרך נהדרת להרוויח כסף בעסק, להתחבר עם הקהל שלכם ולבנות קשרים חזקים עם לקוחות שקונים מכם שוב ושוב. באמצעות אתר חברים תוכלו להמשיך לספק תוכן ממוקד יותר לקהל הנוכחי, תוך כדי משיכת לקוחות חדשים ובניית זרם הכנסות נוסף.
יש מגוון עצום של אפשרויות שיכולות להתאים למגוון רחב של נושאים.
כדי להתניע את תהליך החשיבה – איזה סוג של אתר חברים יתאים בצורה הטובה ביותר לעסק ולמטרות שלכם, הנה 8 רעיונות לאתר חברים:

ספריית תכנים

אחד הסוגים הפופולריים לאתר חברים הוא ספריית תכנים. התכנים האלה יכולים לכלול מגוון דברים כגון:
* מידע ומדריכים בנושאים שונים, אך קשורים.
* תבניות וצ’קליסטים שהחברים באתר יכולים להשתמש בהם כדי לתכנן או ליישם משהו.
* כלים שהחברים באתר יכולים להשתמש בהם בעסק או בחיים שלהם.
כל סוג של תוכן שיהיה שימושי לקהל שלכם על בסיס קבוע, הוא תוכן מעולה לאתר החברים.
בסוג הזה, לקוח חדש נרשם לאתר ומיד מקבל גישה למגוון עצום של תוכן ייחודי. אתרי החברים עשירי-התוכן הטובים ביותר הם אלה שלא רק מציעים הרבה מאוד מידע שימושי ואיכותי, אלא גם מתעדכנים בתכנים חדשים על בסיס קבוע. כאשר אתם מוסיפים תוכן חדש לאתר, שלחו מייל למנויים שלכם וספרו להם עליו.
לדוגמה, אתם יכולים להקים אתר שמציע תכנים שקשורים בשיווק. האתר יכול להכיל ספרים דיגיטליים, סרטונים, מאמרים וכד’ על היבטים שונים, שקשורים לשיווק דיגיטלי.

עדכוני חדשות / טפטוף תכנים

זהו אתר שבו המנויים מקבלים את החדשות האחרונות בנישה או הנושא שלהם. האתר “מטפטף” את התוכן למנויים, והסיבה שהם משתמשים באתר היא כי הם רוצים להיות מעודכנים בחדשות האחרונות בתחום שלהם. הסוג הזה יכול להיות משולב עם מודל הספרייה, אבל אתם צריכים לזכור שבשביל להפעיל כזה אתר, תצטרכו תוכן איכותי באופן קבוע, ולדאוג שהוא יגיע למנויים שלכם. מצד שני, במודל הזה קל יותר לשמר מנויים קיימים כי הם רוצים את החדשות האחרונות.
אתם יכול לפתוח אתר חברים, שמציע את חדשות הטכנולוגיה האחרונות, חדשות על אבטחת אינטרנט. זה יכול להיות אתר שמציג את הטכנולוגיה העדכנית ביותר, או מוצרי תוכנה. דוגמה נוספת יכולה להיות אתר שמכסה את כל ההיבטים של איך להשקיע כסף.

קורסים דיגיטליים

אחד הסוגים הפופולריים ביותר כיום לאתר חברים הוא ליצור קורס או מספר קורסים ולתת גישה למנויים רשומים. החברים בקורס מתחילים עם השיעור הראשון בקורס וממשיכים עם השיעורים הבאים. כאשר הם מסיימים את הקורס, הם יודעים לעשות משהו שלא ידעו קודם. תוכן הקורס יכול להיות במגוון פורמטים – טקסט, וידאו או חוברת עבודה, אבל חייב תמיד להיות משהו שהתלמידים בקורס יוכלו ליישם.
תוכלו ליצור קורסים ברמות שונות, והקהל שלכם יוכל להירשם לקורס שמתאים לרמה שלהם. מי שהידע שלו מתקדם, לא יהיה חייב לעבור קורס בקורס הבסיסי.
תוכלו להציע קורסים במגוון תחומים. למשל תוכנית אימון לירידה במשקל, או לימוד נגינה, שיווק, כתיבה, איך להקים עסק, שפות ועוד.

קהילת אונליין סגורה

אתר חברים יכול להיות גם קהילה מקוונת, עם פורומים, שיתנו לחברים באתר מקום לדבר עם אחרים על נושא מסוים. הרשמה ותשלום יעניקו להם גישה לקבוצות הדיון. תוכלו לשלב את הסוג הזה עם סוגים נוספים. לדוגמה, באתר החברים של הקהילה המקוונת שלכם, יכולה להיות גם ספריית תכנים ומקורות ידע וכלים.
אתם יכולים ליצור כל סוג של קהילה, אבל הכי טוב יהיה להתמקד בנישות, שבהן אנשים לא נפגשים פיזית (או אונליין) לעתים קרובות. למשל פורום שבו לומדי שפה כלשהי עוזרים אחד לשני בלימודים, או אתר למטרת נטוורקינג, ובעצם כל נושא, שבו אנשים יכולים להיפגש, לעזור אחד לשני ולהחליף רעיונות.

אימון מקוון

אם אתם מציעים שירות כלשהו של אימון מקוון, תוכלו ליצור עבורו אתר חברים, שבו אנשים יקבלו גישה אליכם ולתכנים שלכם.
אתם יכולים להציע מספר מוגדר של מפגשי אימון אחד על אחד, יחד עם תכנים נוספים. זהו רעיון נהדר בשילוב עם סוגים אחרים, כגון קורסים, או פורומים.
אם אתם מאמנים עסקיים שעוזרים לאנשים להתגבר על מכשולים שהם נתקלים בהם בגידול העסק שלהם, תחשבו להציע את השירותים שלכם באמצעות אתר החברים. אתם יכולים לאמן אנשים בנושאים כמו ניהול הכסף שלהם, בריאות וכושר, עזרה עצמית, או מיומנויות שונות כגון כתיבה.

מבצעים והנחות

המיקוד של אתר החברים שלכם יכול להיות בהצעה של מבצעים והנחות. אתם יכולים גם לשתף פעולה עם קולגות בנישה שלכם. הם יציעו את המוצרים או השירותים שלהם למנויים שלכם במחירים מיוחדים, ואתם תוכלו להחזיר להם טובה בצורה אחרת. זהו win-win משום שהוא חושף את הקהל שלכם למוצרים של השותפים שלכם, וגם נותן לכם אתר חברים פעיל מאוד.
דוגמה טובה למודל הזה היא ליצור אתר לבעלי עסקים קטנים, שמציע הנחות על תוכנות ומוצרי מידע.

אתר סגור ללקוחות שירות / מוצר

לעתים קרובות, אתר חברים מתבסס על מוצר או שירות ספציפי שאתם מציעים. הלקוחות שלכם, שקונים את המוצר, יכולים להפוך לחברים באתר, שם הם לומדים יותר על המוצר או השירות שלכם ואיך להשתמש בו. הם מקבלים גישה למבצעים מיוחדים על מוצרים אחרים, ומקבלים שירות לקוחות פרימיום.
הסוג הזה נפוץ במיוחד בתעשיית הטכנולוגיה. ייתכן שיש לכם מוצר תוכנה כלשהו, או מוצר עם מרכיבים רבים, שהמשתמשים בו לא בהכרח מכירים. תוכלו להשתמש באתר שלכם כדי ללמד אנשים כיצד להפיק את המרב מהמוצר שהם רכשו.

גישה למומחים ומשפיענים

סוג פחות נפוץ של אתר חברים, שנותן לחברים בו גישה למומחים ומשפיענים בנישה שלכם.
אם יש לכם רשת של אנשים חשובים בנישה שלכם, אתם יכולים ליצור אתר, שבו אנשים מקבלים גישה לאותם מומחים. אתם יכולים להציע תוכן כגון ראיונות, אפשרות למנויים לשאול את המומחים שאלות, לעשות וובינרים או אירועים אחרים.
אם יש לכם רשת גדולה של יזמי אינטרנט מצליחים, למשל, אתם יכולים להציע לקהל שלכם אתר חברים עם ערך גבוה מאוד, שבו הם ילמדו מהמומחים האלה, מבלי לקנות תוכנית ליווי יקרה מכל אחד מהם.

מה היתרונות של אתר חברים?

אתרי חברים מציעים מספר הטבות, הן לבעל האתר והן לחברים. הנה כמה יתרונות מרכזיים:

תוכן ומשאבים בלעדיים

אתר חברים מספק גישה לתוכן, משאבים או שירותים בלעדיים שאינם זמינים לציבור הרחב, כמו מאמרים מובחרים, סרטונים, הדרכות, קורסים, חומרים להורדה או הכשרה מיוחדת. המנויים נהנים מתוכן איכותי המותאם לצרכים או לתחומי העניין הספציפיים שלהם.

קהילה

לאתר חברים יש לרוב היבט קהילתי, המאפשר לחברים להתחבר, לתקשר ולשתף פעולה עם אנשים בעלי דעות דומות,. כל זה מטפח תחושת שייכות ומספק הזדמנויות ליצירת קשרים, שיתוף ידע וחיפוש תמיכה או חונכות בתוך הקהילה.

חוויה מותאמת אישית

אתר חברים יכול להציע חוויה מותאמת אישית על ידי התאמת תוכן ומשאבים לצרכים הספציפיים, לתחומי העניין או לרמות המיומנות של החברים. התאמה אישית זו יכולה לשפר את הערך שהחברים מקבלים מהאתר ולשפר את החוויה הכוללת שלהם.

אחריות ותמיכה

אתר חברים יכול לספק תמיכה למנויים באתר באמצעות צ'ק-אין קבוע, מעקב אחר התקדמות, משוב או גישה למנטורים או מאמנים שיכולים לספק הדרכה וסיוע.

יצירת הכנסות

אתר חברים מספק לבעליו דרך לייצר רווחים מהמומחיות, הידע או המשאבים הייחודיים שלו. על ידי הצעת תוכן או שירותים בעלי ערך אתר חברים יכול לייצר הכנסות חוזרות וליצור מודל עסקי ריווחי.

ייעוץ עם מומחה

התייעצו עם אנשי מקצוע או מומחים בתחום הנכס הדיגיטלי המועדף עליכם. הם יכולים לספק תובנות, הדרכה ולעזור לך לקבל החלטות מושכלות.

שימור לקוחות

אתר חברים מטפח תחושת נאמנות בקרב חברים שמעריכים את ההטבות הבלעדיות שהם מקבלים. זה יכול להוביל לשיעורי שימור חברים גבוה יותר, להפחית את הצורך במאמצי רכישה מתמידים ולאפשר קהילה יציבה יותר של לקוחות נאמנים.

אתרי חברים מציעים מצב של win-win, ומספקים תוכן בעל ערך ובלעדי לחברים תוך מתן אפשרות לבעלי אתרים לייצר רווח מההצעות שלהם ולבנות קהילה ייעודית.

מה השלבים בבנייה של אתר חברים?

בניית אתר חברים כרוכה במספר שלבים. להלן סקירה כללית של התהליך:

הגדרת המטרה והנישה

קבעו את המיקוד, המטרה וקהל היעד של אתר החברים שלכם. זהו את הערך הספציפי שתספקו למנויים ומה מייחד את האתר שלכם מאחרים.

בחירת פלטפורמה מתאימה

בחרו פלטפורמה מתאימה לבנות ולנהל את אתר החברים. קיימות אפשרויות שונות זמינות, כגון פלטפורמות שיתופיות או פיתוח מותאם אישית בהתאם למומחיות הטכנית ולדרישות שלכם. אנו בזוגיטל נשמח להתאים עבורכם את הפלטפורמה המתאימה לכם בהתאם.

איפיון האתר

בצעו איפיון מדויק של צרכי הקהל ופתחו את תוכן מותאם שתספקו למנויים. לדוגמא מאמרים, סרטונים, קורסים, משאבים או כל חומר בלעדי אחר. ארגנו את התוכן בקטגוריות או מודולים כדי להפוך את הניווט באתר קל ונגיש למשתמשים.

עיצוב מדיה

עצבו והתאימו אישית את אתר החברים שלכם. התאימו אישית את העיצוב והפריסה של האתר כדי ליצור קו אחיד עם המותג שלכם ולהגביר את חווית המשתמש. ודאו שהאתר מושך חזותית, ידידותי למשתמש ורספונסיבי במכשירים ניידים מסוגים שונים.

הגדירו רישום וכניסה

הפעילו מערכת רישום וכניסה לאתר החברים שלכם, כדי ליצור חשבונות שיוכלו לגשת לאזור המנויים בלבד. לדוגמא באמצעות יצירת טפסי הרשמה, מערכות אחזור סיסמאות ודפי כניסה מאובטחים.

הפעלת האתר

בדקו את כל הפונקציות, תהליכי התשלום והגישה למנויים כדי לוודא שהכל עובד בצורה חלקה. הזמינו קבוצת בטא של משתמשים לבדוק את האתר ולספק משוב. ברגע שתהיו בטוחים בפונקציונליות של האתר, השיקו אותו רשמית לכלל המנויים באתר.

ספקו תמיכה ומעורבות מתמשכת

צרו קשר מתמשך עם המנויים על ידי מתן עדכונים שוטפים, תוכן חדש והזדמנויות לאינטראקציה. התייחסו לשאלות או בעיות של חברים במהירות וטפחו תחושת קהילה באמצעות פורומים, דיונים או אירועים בלייב.

בניית אסטרטגיה שיווקית

צרו אסטרטגיה שיווקית מותאמת כדי למשוך מנויים חדשים לאתר החברים שלכם. השתמשו בערוצים שונים כגון מדיה חברתית, שיווק בדוא"ל, שיווק באמצעות תוכן ושיתופי פעולה עם משפיענים או קולגות כדי להגביר את הנראות והתנועה לאתר.

איפיון אוטומציות נדרשות

אפיינו מהלכי אוטומציה שתייעל את תהליכי העבודה ותבטל משימות ידניות שחוזרות על עצמן, וכתוצאה מכך תייצר חיסכון משמעותי בזמן, השלמת משימות בקצב מהיר יותר, ובכך להגביר את הפרודוקטיביות.

חשוב לציין כי שלבים אלה מספקים מסגרת כללית, והדרישות והתהליכים הספציפיים עשויים להשתנות בהתאם לפלטפורמה שבחרתם ולמטרות הייחודיות של אתר החברים שלכם.

למי יכול להתאים תהליך של בניית אתר חברים?

1. יוצרי תוכן:
אם יש לכם תוכן בעל ערך, כגון חומרים חינוכיים, קורסים, הדרכות או ידע מיוחד, בניית אתר חברים מאפשרת לכם לייצר רווח מהמומחיות שלכם ולספק גישה בלעדית לתוכן שלכם למנויים משלמים.

2. מאמנים ויועצים:
אתר חברים יכול להוות פלטפורמה מצוינת למאמנים, יועצים או מנטורים להציע תמיכה אישית, הדרכה ומשאבים ללקוחות או לחניכים שלהם. האתר משמש מרכז להעברת הדרכה ואירוח מפגשי אימון קבוצתיים.

3. ספקי קורסים מקוונים:
אתר חברים יכול לשמש כפורטל ייעודי להעברת קורסים, אספקת משאבי למידה והקלת מעורבות התלמידים, המאפשר סביבת למידה מובנית עבור המנויים באתר.

4. איגודים מקצועיים או ארגונים:
אתר חברים אידיאלי עבור איגודים מקצועיים או ארגונים שרוצים לספק תוכן בלעדי, משאבים, הזדמנויות נטוורקינג ועדכונים שוטפים לקהילה. האתר מאפשר להם ליצור קהילה מקוונת פרטית עבור החברים שלהם להתחבר ולשתף פעולה.

5. בעלי מומחיות:
אתר חברים יכולה להועיל לבעלי מומחיות, מובילי דיעה, מנטורים ויועצים שרוצים להציע סרטוני אימון, תוכניות אימון, מפגשי אימון ותמיכה ללקוחותיהם באונליין. אתר החברים מספק פלטפורמה נוחה להעברת תוכניות מקוונות.

6. קהילות מקוונות ורשתות חברתיות:
אם יש לכם קהילה מקוונת קיימת או רשת חברתית המרוכזת סביב עניין, תחביב או נישה ספציפיים, יצירת אתר חברים יכולה לשפר את החוויה עבור המנויים שלכם להציע תוכן בלעדי, דיונים, אירועים ותכניות פרימיום.

7. עסקי מסחר אלקטרוני:
בעלי עסקי מסחר אלקטרוני יכולים למנף אתרי חברים כדי לספק תוכניות נאמנות, הנחות בלעדיות, גישה מוקדמת למוצרים חדשים או חוויות קניות מותאמות אישית ללקוחות הנאמנים שלהם, שעוזר בבניית נאמנות לקוחות וטיפוח קהילה סביב המותג.

8. ארגונים ללא מטרות רווח:
ארגונים ללא מטרות רווח יכולים להשתמש באתרי חברים כדי להציע משאבים בלעדיים, עדכונים והזדמנויות למעורבות לתורמים, מתנדבים או תומכים שלהם, שמאפשר ליצור תחושת קהילה ולספק הטבות מיוחדות למי שתורם למטרה שלהם.

אלו הן רק כמה דוגמאות, וההתאמה של בניית אתר חברות תלויה ביעדים, בהצעות ובקהל היעד הספציפיים של כל אדם או עסק. בסופו של דבר, אתר חברים יכול להועיל לכל מי שמחפש לספק תוכן, שירותים או חוויות בלעדיים לקהילה או בסיס לקוחות ייעודיים.

למה כדאי לבחור בזוגיטל לבניית אתר חברים מניב?

זוגיטל מורכבת מצוות מנצח של בעלי ניסיון רב ונרחב בייעוץ שיווקי, בבניית נכסים דיגיטליים וביישום אוטומציות בעסק כבר יותר משני עשורים. אצלנו תקבלו שירות מלא באנושיות וגם בידע טכנולוגי רב, המתחיל בבדיקת התאמה ובמציאת הדרך הנכונה להתניע את תהליך הפריצה שלכם לעולם הדיגיטל, וממשיך בליווי צמוד לאורך כל הדרך בתוספת הסברים, הנחיות והמלצות לעבודה בהמשך עם בעלי מקצוע מומחים.

במשך השנים בנינו גם רשת נטוורקינג גדולה שנשמח לשלב אתכם בה כדי שתוכלו להמשיך ולמנף את העסק שלכם קדימה.

בניית אתר חברים - למה דווקא עם זוגיטל?

איך מצטרפים לשירות בניית אתר חברים?

רוצים ליצור אתר חברים ולשווק אותו לקהל שלכם ביעילות וריווחיות?
מלאו כאן את הפרטים שלכם וזמנו לנו שיחה ראשונית להיכרות ובדיקת התאמה

שאלות נפוצות

למה כדאי לבנות אתר חברים?

לבניית אתר חברים מספר יתרונות. הנה כמה מהבולטים בהם:

  • מאפשר לטפח קהילה של לומדים. התלמידים יכולים לשאול שאלות, לחלוק תובנות, לשתף פעולה ולשפר את חווית הלמידה שלהם.
  • מספק כלים למעקב אחר ההתקדמות של כל תלמיד, ומאפשר לספק תמיכה והדרכה אישית לכל תלמיד
  • מאפשר מסע למידה מובנה. אפשר לעדכן או להוסיף תוכן חדש וכך לשמור על הקורס מעודכן ובעל ערך עבור התלמידים.
  • מספק דרך לייצר רווח מהמומחיות שלכם וליצור זרם עקבי של הכנסות.
  • אפשר לרשום חברים חדשים כל הזמן, והתוכן נגיש לסטודנטים מכל מקום בעולם.
  • מספק נתונים ותובנות חשובות לגבי המעורבות, התקדמות והתנהגות התלמידים.
  • משפר את חווית הלמידה הכוללת עבור התלמידים. ועוד.

 

 
 
 
 

האם יש הגבלה בכמות רמות המנוי שאפשר לפתוח?

לא, בדרך כלל אין הגבלה במספר רמות המנוי שתוכלו לפתוח באתר החברים. מספר הרמות שתוכלו ליצור ולהציע יהיה תלוי ביכולות ובמגבלות של פלטפורמת אתר החברים שבה תבחרו להשתמש.

רוב פלטפורמות אתרי החברים מאפשרות ליצור מספר רב של רמות מנוי ולארגן אותן בצורה נכונה באתר, ליצור תכנים יעודיים לכל רמה, וכמובן לבנות אותן לפי הדרישות שלכם.

האם בניית אתר חברים משאירה אותי עם אתר משלי ואני עצמאי לתפעל את האתר?

כן, בניית אתר חברים מעניקה לך את החופש והעצמאות לתפעל ולנהל את האתר שלך. אתר חברים מאפשר לך שליטה על התוכן, העיצוב, הפונקציונליות והתפעול הכולל של האתר.

כבעל האתר, תוכל להתאים אישית את אתר החברים שלך לפי המיתוג וההעדפות שלך, לבחור את הפלטפורמה, לעצב את האתר ולהוסיף או להסיר תכונות לפי הצורך.
בנוסף, יש לך את האוטונומיה לקבוע את  התמחור והרשאות הגישה לאתר שלך. תוכל להגדיר את הכללים וההנחיות לקהילה ועוד.

מה ההבדל בין בניית אתר חברים לבניית אתר אינטרנט רגיל?

לבניית אתר חברים ולבניית אתר רגיל יכולים להיות כמה הבדלים. להלן כמה הבחנות עיקריות:

1. מטרה: אתר חברים נועד בדרך כלל לטפח קשרים חברתיים ולאפשר אינטראקציות בין קבוצה מסוימת של חברים או מכרים. מטרתו היא ליצור מרחב פרטי ומאובטח עבור חברים לתקשר, לשתף עדכונים וליצור קשר זה עם זה. מצד שני, לאתר רגיל יכולות להיות מטרות שונות, כמו אספקת מידע, קידום מוצרים או שירותים, הצגת תיק עבודות או מתן משאבים לקהל רחב יותר.

2. חברות וגישה: אתר חברים מבוסס בדרך כלל על מנויים, כאשר הגישה מוגבלת לקבוצה ספציפית של אנשים המוזמנים או מאושרים להצטרף. למנויים יש בדרך כלל פרופילים משלהם והם יכולים ליצור אינטראקציה זה עם זה בתוך קהילת האתר. לעומת זאת, אתר אינטרנט רגיל פתוח לרוב לציבור, וכל אחד יכול לבקר ולגשת לתוכן ללא צורך בחברות או התחברות.

3. פרטיות ואבטחה: פרטיות ואבטחה הם שיקולים מכריעים עבור אתרי חברים. אתרים אלה מספקים לעתים קרובות מידע מאובטח כדי להבטיח שאינטראקציות חברים, מידע אישי ותוכן משותף יישארו בתוך הקהילה הפרטית. מאידך, לאתרים רגילים עשויים להיות דרישות פרטיות ואבטחה שונות בהתאם לאופי התוכן ולקהל המיועד.

4. תקשורת ושיתוף פעולה: אתרי חברים בדרך כלל נותנים עדיפות לתכונות המקדמות תקשורת ושיתוף פעולה בין חברים. כמו הודעות פרטיות, דיונים קבוצתיים, תכנון אירועים, לוחות שנה משותפים ושיתוף קבצים. אתרים רגילים עשויים להתמקד יותר בתקשורת חד-כיוונית, כגון מתן מידע או מתן אפשרות ליצירת קשר עם בעל האתר.

5. מעורבות קהילתית: אתרי חברים שואפים לבנות תחושה של קהילה ולאפשר אינטראקציות חברתיות בין חברים. ייתכן שלאתרים רגילים לא יהיה אותו דגש על מעורבות קהילתית, אלא אם כן תוכננו כך.


בודק...