זוגיטל במדיה
יחסי ציבור לעסק זה דבר חשוב ומומלץ בשביל המיתוג והמיצוב שלך כעסק מומחה.
על אחת כמה כשמזמינים אותך להשתתף בכתבות, בראיונות וכנסים מקצועיים.
בעמוד הזה איחדנו כמה ראיונות, כתבות והמלצות שסיקרו את הפעילות שלנו.
הנה טעימה קטנה מהפעילות שלנו, מהאופן שבו רואים אותנו ברשת.
וורדפרס כפלטפורמת אוטומציה
אסף אפשטין התארח אצל דודו ציזנר בהדרכה שעלתה במסגרת ספריית ההעשרה של אתר הקורסים על הפיכת וורדפרס לפלטפורמת אוטומציות.
אתם מכירים את וורדפרס כפלטפורמה פתוחה לבניית אתרים, אבל אחד הדברים המעניינים שקורים באקו סיסטם הוא שחלק מהתוספים שנוצרים לוורדפרס משמשים לבנייה של אוטומציות no code – גם בלי כלים צד ג’!
בהדרכה אסף נתן הצצה לחלק מהתוספים והשימושים שאנחנו משתמשים בהם כדי לבנות אוטומציות פנימיות באתר…
התוספים שיוזכרו בהדרכה:
- Uncanny Automator – תוסף אוטומציות
- FluentCRM – תוסף CRM ודיוור
- Fluent Support – תוסף מערכת תמיכה
פורסם במסגרת ספריית העשרה באתר הקורסים של לאנדוליני בע"מ
3 שימושים מתקדמים לתוסף Gravity Forms
אסף אפשטין התארח אצל דודו ציזנר בהדרכה שעלתה במסגרת ספריית ההעשרה של אתר הקורסים על תוסף Gravity Forms של וורדפרס.
בהדרכה אסף הראה:
- איך לבנות טפסי יצירת קשר, שאלונים, והרבה יותר מזה.
- איך לחבר את התוסף למערכות שונות, כמו זאפייר ומייק, כדי לייצר תהליכי אוטומציה חכמים בתוך אתר הוורדפרס.
פורסם במסגרת ספריית העשרה באתר הקורסים של לאנדוליני בע"מ
איך לבשר לעולם ואשתו שפתחתם שותפות עסקית?
דקלה ואסף אפשטין הוזמנו להתראיין בפודקאסט נולדנו להשפיע של רוזין רוזנבלום.
דיברנו על:
- הדרך שבה מבשרים לעולם ובעיקר ללקוחות שלכם על איחוד עסקים ובמקרה שלנו – פתיחת שותפות עסקית כי עד לא מזמן עבדנו כשני עסקים נפרדים והחלטנו להתאחד ולחבר את שני העסקים שלנו לעסק אחד.
- זה נשמע מתבקש, בגלל שאנחנו עוסקים בתחומים משיקים ומשלימים. אבל איך עושים את זה נכון?
- איך יצאנו עם הבשורה לקהילות שלנו?
- מה יוצא ללקוחות מזה שהם מקבלים את אסף ואת דקלה בחבילה אחת?
- מה עלולים להיות החששות של הלקוחות מהרעיון של לקבל את אסף ואת דקלה בחבילה אחת?
פורסם בפודקאסט נולדנו להשפיע
איך למנף את העסק שלך באמצעות שיתופי פעולה
דקלה אפשטין הוזמנה להתראיין בפודקאסט “מסע לקוח” של דני גדייב וטל ליברמן מסוכנות הצמיחה בדיגיטל – BMF360.
דיברנו על:
- שפע הכלים שיש לשיווק בדיגיטל להציע למינוף העסק
- מהם הכלים הכי טובים ליצירת המינוף העסקי
- איך הכי נכון לנהל את השיווק ברשימות הדיוור
- איך לבנות מותג באמצעות שיתופי פעולה
- טעויות בשיווק אורגני
ועוד…
פורסם בפודקאסט מסע לקוח
המקפצה לקידום עצמי בין אם אתם שכירים או עצמאיים
היום כדי להפוך למומחים בתחום המקצועי שלכם, אתם לא חייבים להיות עצמאיים – להפך. אם אתם עובדים כשכירים בחברה, הסתכלו על זה כמקפצה לקידום עצמי בקריירה שלכם. אז איך הופכים למישהו שכולם מכירים?
דקלה אפשטין בראיון ל "MAKO קריירה"
איך למצב ולמקד את העסק שלכם
אין ספק שהקורונה גרמה לטלטלה בכל תחום בחיים שלנו וגם בעסקים וצרכנות. אנשים אולי לא קונים פחות אבל הם קונים אחרת, ובעלי העסקים צריכים ליישר קו עם דרישות התקופה ויפה שעה אחת קודם.
גם עסקים שכבר מכרו ברשת והיו פעילים בפלטפורמות השונות מצאו את עצמם מחפשים דרכי שיווק יצירתיות להגיע ללקוחות, על אחת כמה וכמה עסקים שלא גיבו את עצמכם במערכי שיווק דיגיטליים. גם כשהקורונה תעבור ויחזרו למכור פרונטלית, המכירה והקידום ברשת הדיגיטלית לא ייעלם אלא רק להתחזק ולכן אם אתם עסק, חשוב שתדעו למצב את עצמכם נכון באופן שיווקי בכל הפלטפורמות הנכונות, לתקופה הקרובה וגם לאחריה.
דקלה אפשטין בראיון למגזין הלייפסטייל Mokasini
ריליישנשיפ מרקטינג
דקלה ואסף אפשטין מנהלים ביד רמה זה לצד זו שירותי שיווק ואוטומציות ללקוחות רבים. כבר כשנחתו על ספת הפסיכולוג שלנו הבנו מיד שהקייס הזה יהיה מיוחד במינו, ולא משנה כמה שניסינו להפריע, לא באמת הצלחנו 🙂
אז מה סוד ההצלחה של דקלה ואסף, ואיך השימוש ב-smoove הופך להם את החיים לקלים יותר?
במסגרת שיתוף פעולה מרגש עם חברת SMOOVE
מעבירים לאוטומט - שדרוג חווית משתמש בעזרת אוטומציה
את דקלה ואסף אפשטין יכול להיות שאתם כבר מכירים. הם עובדים חזק בזירה הדיגיטלית, ועוזרים לבעלי עסקים למנף את הפעילות השיווקית והעסקית שלהם.
תפסנו אותם לראיון זוגי, בנושא עסקי, אז אם לא יצא לכם לשמוע עליהם עדיין, אנחנו שמחים להיות הסיפתח.
פורסם בבלוג של חברת סמוב
ארבעה תהליכים אוטומטיים שישדרגו את הפעילות שלכם כבעלי עסקים
דמיינו לרגע…שאתם כלקוחות עדיין רק מתעניינים בשירות מסוים, וכבר אתם מקבלים את החוויה המושלמת
מהמותג או העסק החביב עליכם, נחשפים למסרים שמדברים בדיוק עליכם, וגורמים לכם להרגיש שמישהו חשב עליכם אישית – עד שאתם פשוט רוצים לקנות ממנו שוב ושוב.…
זוכרים מקרה שבו נחשפתם לשירות חדש וקיבלתם מהעסק מסרים (בדיוור, בסמס, בוואטס אפ, בפייסבוק) והרגשתם שהתוכן מדויק ומתאם את הסיפור שלכם?
לפלא הזה קוראים – אוטומציה.