וורדפרס כפלטפורמת אוטומציה​

תוכן עניינים

אסף אפשטין התארח אצל דודו ציזנר בהדרכה שעלתה במסגרת ספריית ההעשרה באתר הקורסים של לאנדוליני בע”מ על הפיכת וורדפרס לפלטפורמת אוטומציות.

אתם מכירים את וורדפרס כפלטפורמה פתוחה לבניית אתרים, אבל אחד הדברים המעניינים שקורים באקו סיסטם הוא שחלק מהתוספים שנוצרים לוורדפרס משמשים לבנייה של אוטומציות no code – גם בלי כלים צד ג’!

מדוע אוטומציה של וורדפרס חשובה?

אוטומציה של תהליכי עבודה בוורדפרס היא היבט קריטי בניהול אתרים. מלבד חיסכון בזמן, הפחתת הסיכוי לטעויות אנוש ושיפור היעילות, הנה הדרכים שבהן אוטומציה יכולה להועיל לאתר שלכם:

ההדרכה וורדפרס כפלטפורמת אוטומציה

התוספים שהוזכרו בהדרכה

בהדרכה אסף נתן הצצה לחלק מהתוספים והשימושים שאנחנו משתמשים בהם כדי לבנות אוטומציות פנימיות באתר…

Uncanny Automator

Uncanny Automator מאפשר לכם לחבר לאתר שלכם יותר מ-140 תוספים ואפליקציות ללא שורת קוד אחת. אתם יכולים להשתמש בתוסף הזה כדי לשתף פוסטים במדיה חברתית, ולתזמן תהליכים פנימיים באתר.

התוסף נותן לכם ממשק פשוט לבניית תהליכים עם אוטומציות מתקדמות, תוכן דינמי, אינטגרציות בלחיצה אחת, חיבורי אינטרנט חזקים ושימוש בלתי מוגבל.

למרות שיש גרסה בסיסית בחינם, אנחנו ממליצים לבחור בתוכניות בתשלום החל מ-$149 לשנה.

FluentCRM

FluentCRM הוא תוסף אוטומציה של שיווק בדואר אלקטרוני עבור וורדפרס ו-WooCommerce, המאפשר למשתמשים לנהל קמפיינים של דיוור מבלי לעזוב את האתר.

עם FluentCRM, משתמשים יכולים לנהל לידים ולקוחות, להפוך את מסעות הפרסום שלהם בדואר אלקטרוני לאוטומטיים ולנטר את פעילות המשתמשים ישירות מלוח הבקרה של וורדפרס.

בזכות יכולות האוטומציה שלו, אתם יכולים לנסח את המיילים שלכם ולתזמן אותם למועד מאוחר יותר, כך שלא תצטרכו להיות נוכחים במועד השליחה בפועל.

Fluent Support

Fluent Support הוא תוסף המשמש כתמיכה לשירות הלקוחות שלכם. המטרה של התוסף היא לשפר ולייעל את הדרך בה אתם מנהלים פניות לקוחות, והוא מציע פתרון מקיף המתאים לעסקים בסדרי גודל שונים.

מאפיין בולט של Fluent Support הוא מערכת ניהול הכרטיסים, שמייעלת את היצירה, ההקצאה והניטור של כרטיסי תמיכה. במקום להשתמש במיילים והודעות שמפוזרות בכל מיני פלטפורמות – תמיכה שוטפת במקום אחד מרוכז.

בנוסף, Fluent Support מאפשרת ליצור טפסים מותאמים אישית, המאפשרים לכם לאסוף מידע ספציפי על לקוחות כאשר הם מבקשים תמיכה, צמצום תקשורת מיותרת הלוך ושוב וזירוז תהליך התמיכה לשיפור היעילות.

יש לכם גם גישה לכלי דיווח וניתוח, המאפשרים לכם להעריך את הביצועים של צוות התמיכה שלכם ולמדוד את שביעות רצון הלקוחות.

שיקולים מרכזיים לבחירת תוסף אוטומציה של וורדפרס

מלבד השיקולים הרגילים כגון פונקציונליות, ביקורות ודירוגים ועלות הכלי, הנה כמה שיקולים מרכזיים שכדאי לקחת בחשבון:

תאימות

ודאו שהתוסף שאתם בודקים תואם לגרסת הוורדפרס שלכם ולהגדרות הכלליות של האתר.

פיתוח ותחזוקה

האינטרנט משתנה כל הזמן, וכך גם התאימות לחוקים וכלים שונים. כדי לקבל חוויה אמינה, ודאו שתוסף האוטומציה שלכם נתמך, מפותח ומתוחזק באופן קבוע.

קהילה חזקה

החוזק של רוב התוספים לוורדפרס טמון בבסיס הקהילה שלהם. אם אי פעם נתקלתם בבעיה, או סתם רציתם להתייעץ איך להשתמש בתוסף טוב יותר, קהילה חזקה יכולה לעשות פלאים.

התאמה אישית ואינטגרציות

בדקו עד כמה התוסף ניתן להתאמה אישית, והאם מקרי השימוש הספציפיים שלכם יקבלו מענה. בדקו גם עם אילו כלים הוא מתממשק ואילו מהם יכולים לעזור לאתר שלכם.

אבטחה

זכרו תמיד לבדוק את רמת האבטחה של התוסף שאתם רוצים להתקין באתר שלכם, כיוון שתוספים עם פרצות אבטחה עלולים לגרום לכם לצרות.

לסיכום

הפעלת אוטומציות באתר הוורדפרס שלכם יכולה להיות ההבדל בין הצלחה וכישלון. האוטומציה חוסכת לכם זמן יקר ומבטיחה שמשימות חיוניות ספציפיות יבוצעו באופן שגרתי גם כשאתם לא בסביבה.

אוטומציה באתר וורדפרס היא לא רק “לעבוד חכם, לא קשה”, אלא היא גם יכולה להיות חיונית לבטיחות האתר שלכם ולביצועים שלו ושל העסק שלכם.

אל תהססו להטמיע אוטומציה באתר הוורדפרס שלכם, ואם אתם צריכים לבנות תהליכים מתקדמים, או אפילו תהליכים קטנים וממוקדים, פשוט צרו איתנו קשר. אנחנו בזוגיטל בונים אתרי וורדפרס אוטומטיים בצורה חכמה, מכיוון שאנחנו מבינים את ערך הזמן של הלקוחות שלנו.

שתפו את הפוסט

Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email

בטוח שיעניין אתכם גם...

סמינר יומי לעסקים

תכנית 6 השלבים לבניית שיתוף פעולה ריווחי

מחזור מס' 5 של

סמינר שיתופי פעולה

יוצא לדרך!

בודק...