למה פרסום ממומן לא יעבוד לך?

תוכן עניינים

לפני כחודשיים פנה אלינו זכיין ברשת מאוד גדולה בתחום הנדלן, כדי שנעזור לו לבנות מערך שיווק לאחד מהמשרדים שלו באיזור המרכז.

במהלך הפגישה הזכיין התעקש על בניית קמפיינים ממומנים, ורצה להתחיל עם פרסום ממומן, כדי להביא תנועה למשרד, אבל כשעה לתוך הפגישה, שבמהלכה תיארתי לו אפשרויות שונות למסע לקוח פוטנציאלי, הוא הבין שהדרך לקמפיין ממומן עוד ארוכה.

בסופו של דבר, הזכיין סגר שירות של בניית אסטרטגיה וניהול השיווק בערוצים אורגניים.

לכאורה, לא השירות שהוא רצה, אבל כן השירות שהוא היה צריך!

איך הרשיתי לעצמי למכור ללקוח שירות שונה ממה שרצה?

נחזור רגע להתחלה…

הלקוח התעניין בפרסום ממומן.
אני גרה בעיר שאותה הוא רוצה לשווק, אז אני יודעת ממקור ראשון שלעיר יש פוטנציאל אדיר, יש התעניינות רבה מצד משפרי דיור בתוך ומחוץ לעיר. נפלא.

אבל!

מה הטעם להתחיל קמפיין ממומן לפני שבנינו את היסודות, את התשתיות של הפרסום?

אם הייתי מאשרת לו מהלך כזה, של פרסום ממומן, לפני ש…

  1. בנינו נכסים דיגיטלים,
  2. בנינו תשתית לקליטת הלידים,
  3. בנינו מהלכי אוטומציה שיקלטו את הלידים כהלכה, ויעשו סינון ללידים קרים או לא רלוונטיים

איך אני יכולה לעמוד מאחורי המקצועיות והניסיון שלי, של לא מעט שנים בתחום, ולאשר לו לצאת לקמפיין ממומן רק בגלל שהוא צריך לידים עכשיו?

הרי זה בניגוד גמור למקצועיות שלי!

החשיבות של מסע לקוח בדיגיטל

כשאני יושבת עם לקוח, חשוב לי  להבהיר לו איך מתנהל תהליך של קליטת לידים בצורה נכונה, למה כל כך חשוב לבנות יסודות, ולמה חשוב שתהיה הלימה בין מודעות / קמפיינים לנראות של העסק בדיגיטל. אתם חייבים להבין עובדה פשוטה, שלצערי הרב, לא הרבה עסקים מפנימים אותה: מיד אחרי שהם השאירו לכם פרטים  במודעה הממומנת, הלקוחות הפוטנציאלים שלכם יחפשו אתכם ברחבי הרשת, בין אם את האתר שלכם, ובין אם את הפרופילים שלכם במדיה החברתית והעסקית. אם הם לא ימצאו אתכם, או גרוע יותר,ימצאו דפים לא מעודכנים או לא מקצועיים, מה לפי דעתכם הרושם שהם יקבלו על העסק שלכם? אה והבחור מהפגישה? לחצנו ידיים! הוא קיבל את ההמלצה שלי לבנות יסודות ולשווק את העסק קודם כל ברמה האורגנית, ועכשיו אנחנו מתחילים לבנות את התשתיות. אתם חייבים לזכור שלא כל פעולה להשגת היעדים שלכם,  לא משנה כמה המצב לחוץ ואתם חייבים לקוחות, תצריך מכם לשלם על פרסום ממומן. ההיפך הוא הנכון. מהלכים עם חשיבה ותכנון נכון יובילו לתוצאות שאפשר לשכפל, ולא תוצאות שנועדו מראש להיכשל! אז לא הגיע הזמן שנדבר על בניית מהלכי שיווק לעסק שלך?

שתפו את הפוסט

Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email

בטוח שיעניין אתכם גם...

בודק...