מחשבון מנויים

תוכן עניינים

אנחנו בטוחים שיצא לכם לעשות את ה”חישוב”…

“אם יש לי כך וכך מנויים, שמשלמים לי סכום כזה וכזה כל חודש, אני ארוויח…”

אתם מהנהנים? זה בסדר, כולם עושים את זה 🙂

אנחנו מתבדחים על ה”חישוב”, אבל זה יכול להיות גם דבר טוב. במיוחד אם אתם מתכננים ומגדירים מטרות.

עם זאת, חשוב מאוד לכלול בחישוב משתנים נוספים כמו “קצב צמיחה” ו”שיעור שימור מנויים” (מה שרוב האנשים לא עושים, והם יכולים להשפיע באופן משמעותי על הרווחיות של אתר המנויים שלכם).

כדי לעשות את הדברים קלים יותר, הכנו לכם מחשבון שעושה עבורכם את העבודה.

איך פועל המחשבון

המחשבון לוקח בחשבון 4 משתנים:

כל מה שאתם צריכים לעשות זה למלא את המספרים הרלבנטיים לכם והמחשבון יעשה את כל החישובים עבורכם.

קצב הצמיחה ושיעור השימור

אחד הדברים המעניינים ביותר הוא האיזון בין “קצב הצמיחה” ו”שיעור השימור”.

לדוגמה, אם אתם מגייסים כל חודש פחות מנויים חדשים, מאשר כמות המנויים שנוטשים, ההכנסות הכוללות שלכם ימשיכו לרדת – דבר שמדגיש את החשיבות של הגדלת שיעור שימור המנויים הקיימים כל הזמן.

איך ההכנסה מאתר חברים יכולה לגדול או להתכווץ

גורם נוסף שכדאי לשחק איתו הוא ה”מחיר”.

זה מדהים כמה ההכנסות הכוללות שלכם יכולות לגדול (או להתכווץ) רק ע”י שינוי המחיר כלפי מעלה או מטה.

אותו דבר ניתן לומר על “כמות מנויים להתחלה”. אתם יכולים להזניק את הצמיחה וההכנסה החודשית שלכם רק ע”י קמפיין התחלתי חזק, כמו השקה, שימשוך הרבה מנויים.

איך להשתמש במחשבון

הזינו ערכים ב-4 השדות הראשונים והתמונה שהמחשבון יצייר לכם תעזור לכם להתמקד במה אתם צריכים לעשות כדי להגדיל את ההכנסות (לשפר את קצב הצמיחה, את שיעור השימור להעלות מחירים וכו’).

שתפו את הפוסט

Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email

בטוח שיעניין אתכם גם...

סמינר יומי לעסקים

תכנית 6 השלבים לבניית שיתוף פעולה ריווחי

מחזור מס' 5 של

סמינר שיתופי פעולה

יוצא לדרך!

בודק...