איך לכתוב סדרת מיילים להשקת קורס דיגיטלי (כולל 11 תבניות מייל)

תוכן עניינים

לא משנה כמה טוב הקורס הדיגיטלי שלכם, תהליך המכירה שלו יכול להיות קשה ללא סדרת מיילים יעילים.

אנחנו לא מדברים על סדרה קצרה של של שלושה מיילים שיישלחו לפני ההשקה הגדולה. מה שאתם צריכים זה סדרה משולשת: סדרת מיילים אחת לפני השקת הקורס, סדרה שניה למהלך ההשקה וסדרה שלישית לאחר ההשקה, שכולן מתוכננות בדיוק עבור התלמידים העתידיים שלכם.

תחשבו על שלוש הסדרות הללו כעל מה שיהפוך מכירות אקראיות למבול של לקוחות מתעניינים, שממש מחכים לרכוש את הקורס שלכם.

עם רק 11 מיילים, אתם יכולים להפוך מקור הכנסה קטן להכנסה פסיבית.

אבל לכתוב את המיילים האלה? זה כבר דורש הרבה עבודה, בייחוד אם אתם מתחילים מאפס.

המשך לקרוא וקבלו 11 תבניות מייל, שתוכלו לשלוח כאשר אתם עושים מכירה מוקדמת של הקורס, משיקים אותו ומקבלים בברכה תלמידים חדשים לקורס.

אתם מוזמנים להשתמש בתבניות הללו ולשנות אותן, כך שיתאימו לסגנון ולהצעה שלכם.

למה לשלוח סדרת מיילים להשקת הקורס שלכם?

לפני שנגיע לדברים הטובים, למה בכלל להתעסק עם סדרות המיילים האלה?

הסיבה היא פשוטה למדי: דואר אלקטרוני הוא השחקן המרכזי של ערוצי השיווק.

שיווק בדואר אלקטרוני אפילו לא קרוב למות. למעשה, לפי החזר על ההשקעה (ROI), זהו אחד מערוצי השיווק היעילים ביותר – עד כדי כך שכל שקל שאתם מוציאים על שיווק במייל מחזיר בין 40 ל-50 ש”ח בהכנסות.

מעבר לפוטנציאל של שיווק במייל להגדיל את העסק שלכם, הנה שלוש סיבות למה לשלוח סדרות מיילים, כאשר אתם משיקים את הקורס שלכם:

זה חוסך לכם זמן

סדרת מיילים אוטומטית משמעותה שהמיילים שלכם עובדים על “טייס אוטומטי”, מטפחים וממירים תלמידים חדשים, בזמן שאתם מתמקדים בחלקים אחרים בעסק שלכם.

זה מאפשר לכם לשכפל את עצמכם

יש רק אחד אתם, אבל יש הרבה יותר תלמידים פוטנציאליים. סדרת מיילים מאפשרת לכם לפנות ליותר אנשים תוך שמירה על נימה אישית והצגת האישיות הייחודית שלכם. עם סדרת מיילים אוטומטית אתם יכול לעשות הרבה יותר שיווק ומכירה באותו זמן שאתם משקיעים.

אתם תלמדו מה עובד ומה לא

סדרת מיילים נותנת לכם תובנות לגבי מה עובד ומה לא. שורת נושא מסוימת לא עובדת טוב? החליפו אותה בחדשה! אולי אווטאר א’ מגיב יותר מאווטאר ב’ – צרו סדרה נפרדת רק עבור אווטאר ב’ והשוו את ההמרות.

אחרי שדיברנו על ה’למה’, בואו נתקדם ל’איך’.

סדרה בת 3 שלבים למכירה מוקדמת של הקורס שלכם

אחד השלבים המרכזיים שמבטיחים השקה רווחית של קורס דיגיטלי הוא מכירה מוקדמת.

חוץ מסדרת מיילים מדהימה, מכירה מוקדמת של קורס היא אחד הדברים הטובים ביותר שאתם יכולים לעשות כדי להבטיח שהוא יצליח כבר מהתחלה.

עבור סדרת המיילים כאן, אנחנו מניחים שתציעו מבצע בלעדי לאנשים שאתם כבר יודעים שיהיו מעוניינים להירשם. כך תוכלו להיות בטוחים שתהיה לכם הכנסה מהקורס וגם תוודאו שהוא אכן איכותי ומושך הרשמות.

אם הקורס שלכם מוקלט, תוכלו לתת לאנשים גישה מידית לתכנים, ואז להתחיל לאסוף משוב ועדויות, שבהם תוכלו להשתמש במהלך השקת הקורס.

אם הקורס שלכם מועבר בשידור חי, תצטרכו לאסוף את המשוב וההמלצות לפני שתתתחילו את ההשקה הראשית.

הנה שלושת המיילים שתוכלו להשתמש בהם במהלך המכירה המוקדמת.

מייל 1: הכריזו על ההצעה לרשימת הלקוחות הקיימים שלכם

זהו המייל הראשון בסדרה שלכם, שבו תכריזו על ההצעה ללקוחות הקיימים שלכם. המייל צריך להיות קצר ולעניין, ולתת ללקוחות שלכם הרגשה שאתם מעריכים אותם.

שורת נושא: היי [שם לקוח], רוצה הצצה ראשונית?

היי [שם לקוח],

זה היה מרגש לעבוד איתך לאורך השנים, ואני רוצה לעזור להרבה יותר אנשים כמוך, רק שיש בעיה אחת גדולה: יש רק אחד ממני.

כדי לפתור את זה, אני משיק קורס ובחרתי ידנית כמה אנשים שיתנו לו גישה מראש (והנחה גדולה).

קורס זה נועד לעזור לך [לתאר בקצרה את היתרונות של הקורס].

אבל הנה הקאץ’: אני מציע מספר מוגבל של מקומות במחיר מיוחד במכירה מוקדמת ללקוחות בלבד. ברגע שהם ייעלמו, המחיר יעלה.

זו הסיבה שרציתי לתת לך את ההזדמנות הראשונה לשריין את מקומך ולנצל את ההצעה הזו. כל שעליך לעשות הוא ללחוץ על הקישור למטה ולבצע את ההוראות להשלמת ההרשמה שלך.

[הוסף קישור]

תודה על היותך לקוח נאמן. מקווה לראות אותך בקורס!

להשתמע,

[השם שלך]

מייל 2: שתפו בעדויות

בעוד שהרבה לקוחות יקפצו על ההזדמנות להיות התלמידים הראשונים בקורס שלכם (במיוחד עם הנחה נחמדה), חלק יצטרכו דחיפה נוספת.

זה המקום שבו מומלץ להשתמש בעדויות. אז במייל השני בסדרה, אנחנו ממליצים להשתמש בעדויות. זה מהיר, זה משכנע, וזה מוסיף את גורם ‘האמון’ להצעה שלכם. ואם עדיין אין לכם עדויות על הקורס, תמיד תוכלו להשתמש בעדויות מאנשים שעבדו איתכם ויכולים להעיד על התוצאות שאתם מספקים.

שורת נושא: [תאר תוצאה שהלקוחות שלך מחפשים]

היי [שם לקוח],

אם היה לי שקל על כל קורס שקניתי ולא למדתי, לא הייתי יכול לפרוש מוקדם. אבל היו לי הרבה שקלים.

בואו נודה באמת, ללמוד קורס דורש מאמץ. אם אתה תוהה אם התוכנית החדשה שלי יכולה לעזור לך עם [תאר את הבעיה] אז הרשה לי להכיר לך את [תלמיד]:

[עדות עם לפני ואחרי או הוכחה למומחיות שלך]

נשמע כמו משהו שהיית רוצה להשיג? ובכן, אני מציע מספר מוגבל של מקומות לקורס שלי במחיר מיוחד במכירה מוקדמת ללקוחות בלבד.

ברגע שהם ייעלמו, המחיר יעלה. כל שעליך לעשות הוא ללחוץ על הקישור למטה ולבצע את ההוראות להשלמת ההרשמה שלך.

[הוסף קישור]

תודה על היותך לקוח נאמן. מקווה לראות אותך בקורס!

להשתמע,

[השם שלך]

מייל 3: הזכירו להם לנקוט בפעולה

לבסוף, תצטרכו להוציא מייל אחרון לפני שהאפשרות להירשם לקורס בהנחה תיעלם. זו האפשרות האחרונה שלכם לגרום ללקוחות שלכם להירשם לקורס במכירה המוקדמת, אז זה חיוני שתציינו את השעון המתקתק ואת הערך העצום שהקורס שלכם נותן. זה הכל שילוב של דחיפות, מחסור והזדמנות במייל האחרון הזה.

שורת נושא: הולך, הולך, נעלם (בעוד 24 שעות)

היי [שם לקוח],

יש לך 24 שעות (נכון לשליחת המייל הזה) עד שההנחה הבלעדית במכירה מוקדמת ללקוחות בלבד תיעלם סופית.

אם אתה נתקל בבעיות עם [בעיה] אז הקורס הזה ייתן לך תוכנית בדוקה כדי [להשיג תוצאה].

אם אינך מרוצה לחלוטין, שלח לי מייל ואחזיר לך את סכום הרכישה ב-100%.

לחץ על הקישור למטה כדי לנעול את ההנחה שלך.

[הוסף קישור]

תודה על היותך לקוח נאמן. מקווה לראות אותך בקורס!

להשתמע,

[השם שלך]

סדרה בת 5 שלבים להשקת הקורס הדיגיטלי שלכם

אחרי שסדרת המיילים למכירה המוקדמת הסתיימה, שיפרתם את הקורס (ואספתם עדויות), הגיע הזמן לפתוח את האפשרות לרכוש את הקורס בפני קהל רחב יותר. הקהל הזה יכול להיות כל רשימת הדיוור שלכם (או רשימות ספציפיוות, אם יש לכם מספיק ידע ב-CRM), אז תצטרכו לעשות הכל כדי לעודד ולטפח את התלמידים הפוטנציאליים האלה לקנות את הקורס שלכם.

אבל אל תדאגו. סדרת המיילים הבאה, עם חמשת השלבים, היא מה שיעזור לכם לחזק את הערך של הקורס שלכם, ולדחוף את הקונים ההססניים לכיוון רכישה.

מייל 1: הכריזו על השקת הקורס

המייל הראשון בסדרה יהיה מהיר, כיוון שבו אתם מכריזים על הקורס. הקפידו לתת סקירה כללית של הצעות הערך המשכנעות שהקורס שלכם מציע והסיבות לכך שהקהל שלכם צריך ללחוץ על כפתור ה’רכישה’.

שורת נושא: סוף סוף זה כאן ומוכן עבורך!

היי [שם לקוח],

אני נרגש להודיע ​​לך על שהקורס [נושא] החדש שלי זמין כעת! קורס זה נועד לעזור לך:

[תאר בקצרה את יתרונות הקורס – נקודות עזרה].

פשוט לחץ על הקישור למטה כדי לקבל את כל הפרטים. לאחר מכן עקוב אחר ההוראות להשלמת ההרשמה שלך.

[הוסף קישור]

להשתמע,

[השם שלך]

מייל 2: בעיה ופתרון

הכרזתם על השקת הקורס, אבל יש עוד מה לעשות. אנשים שלא מכירים אתכם מספיק טוב יקנו רק לעתים רחוקות.

תחשבו על הקורס שלכם כעל גיבור-על ששואף להציל את היום, הלקוחות שלכם מתמודדים עם בעיה (עלולה להיות רצינית) והקורס הזה כאן כדי לעזור. המייל השני מאיר על הבעיה הזו (ולמה זה כזה כאב ראש), תוך הצגת הקורס שלכם כפותר הבעיות האולטימטיבי.

הטקטיקה הזו מעלה את הערך הנתפס של הקורס שלכם ומוסיפה עוד דחיפות של ‘צריך לקבל את זה עכשיו’.

שורת נושא: [סיכום עצום של הבעיה שהמנויים שלך חווים]

היי [שם לקוח],

[תאר את הבעיה שהלקוחות שלך חווים ב-1-2 משפטים]

על ידי לימוד הקורס הזה אתה:

[להשיג תוצאה שתפתור את הבעיה שתיארת למעלה, נקודות תבליטים עוזרות]

פשוט לחץ על הקישור למטה כדי לראות בדיוק מה תשיגו. לאחר מכן עקוב אחר ההוראות להשלמת ההרשמה שלך.

[הוסף קישור]

להשתמע,

[השם שלך]

מייל 3: שתפו בעדויות

בדיוק כמו בסדרת המיילים למכירה המוקדמת, עדויות של לקוחות בונות אמון ועוזרות להמיר תלמידים נוספים.

כאן נמצא היתרון של המכירה המוקדמת דל הקורס.על ידי קבלת עדויות מתלמידים שרכשו את הקורס במכירה המוקדמת, אתם יכולים לבחור בקלות ציטוטים המדגימים עד כמה הקורס שלכם יכול להיות מועיל לקהל רחב יותר. שימו לב שהמייל הזה הולך להיות דומה לזה שכבר שלחתם בסדרת המכירה המוקדמת, אז נסו להשתמש בעדות אחרת כדי שהיא תבלוט לקהל שכבר קיבל מייל עדויות בעבר.

שורת נושא: [תאר תוצאה שהלקוחות שלך מחפשים]

היי [שם לקוח],

אם היה לי שקל על כל קורס שקניתי ולא למדתי, לא הייתי יכול לפרוש מוקדם – אבל היו לי הרבה שקלים!

בואו נודה באמת, לקחת קורס דורש מאמץ. אתה צריך את הזמן להשקיע בזה אחרי הכל, שלא לדבר על הכסף שהוצאת על זה.

אם אתה תוהה אם קורס זה יכול לעזור לך עם [תאר את הבעיה], הרשה לי להציג בפניך את [תלמיד]:

[עדות עם לפני ואחרי או הוכחה למומחיות שלך]

נשמע כמו משהו שגם אתה רוצה להיות מסוגל לעשות?

כל שעליך לעשות הוא ללחוץ על הקישור למטה ולבצע את ההוראות להשלמת ההרשמה שלך.

[הוסף קישור]

להשתמע,

[השם שלך]

מייל 4: להתגבר על התנגדות

במייל הזה אתם צריכים להיכנס לנעליים של התלמידים הפוטנציאליים שלכם ולהתמודד עם כל הבעיות שעלולות למנוע מהם להירשם לקורס שלכם.

אנחנו לא מחפשים כאן דיון. במקום זאת, המטרה היא להנחות בעדינות את המחשבות שלהם, להראות להם פרספקטיבה חדשה ולהמחיש כיצד הקורס שלכם יכול להיות המפתח שלהם להתקדמות. זה כמו להאיר באור על גשר שהם עלולים להסס לעבור, להראות להם שהוא יציב, אמין ומוביל למקום טוב יותר.

שורת נושא: אל תקנו את הקורס הזה עדיין…

היי [שם לקוח],

[חזור בקצרה על הבעיות שיש ללקוחות שלך]

עם הקורס הזה, תוכלו:

[רשום את הצעות הערך והתוצאות מהלימוד בקורס].

אני יודע מה אתה חושב, [רשום את ההתנגדות שיש ללקוח שלך].

אולי זה נכון, אבל [הנגד שלך להתנגדות הזו].

מוכן [להשיג את התוצאה שפותרת את הבעיה]?

כל שעליך לעשות הוא ללחוץ על הקישור למטה ולבצע את ההוראות להשלמת ההרשמה שלך.

[הוסף קישור]

להשתמע,

[השם שלך]

מייל 5: הצעה אחרונה

בשלב זה כבר תפסתם את תשומת הלב של הרשימה שלכם, ועכשיו הגיע הזמן להצעה אחרונה למכירה.

יש מגוון של טקטיקות יצירתיות שאתם יכולים לנסות כאן. תוכלו להגדיר מועד אחרון לרכישה לקורס שלכם כדי להחדיר תחושת דחיפות, או להגביל את מספר האנשים שיכולים לקבל את ההצעה המחיוחדת שהוספתם לקורס.

בסופו של דבר, המשימה של מייל המכירה האחרון הזה היא להזכיר לקהל שלכם את הבעיה המתמשכת איתה הם מתמודדים, לנסח את הקורס שלכם כגיבור שמוכן למגר את המכשול הזה לתמיד, ולהעביר להם מפת דרכים לפתרון.

אנחנו ממליצים להשתמש בתבנית המייל האחרונה הזו כדי לשחק עם הטקטיקות המעוררות דחיפות בין ההשקות שלכם, כדי לגלות מה עובד הכי טוב עם הקהל שלכם.

שורת נושא: הולך, הולך, נעלם (בעוד 12 שעות)

היי [שם לקוח],

[התחל בתיאור הבעיה ב-1-2 משפטים]

ראיתי ממקור ראשון עד כמה הקורס הזה היה יעיל ב:

[תאר איך זה יכול לפתור את הבעיה, נקודות עוזרות].

אבל… יש לך רק 12 שעות (נכון לשליחת המייל הזה) עד שיחלוף המועד האחרון להרשמה לקורס זה.

כל שעליכם לעשות הוא ללחוץ על הקישור למטה, [לקחת את הקורס בזמנך הפנוי או מסגרת זמן ספציפית אם בשידור חי], ו[תאר את התוצאה הרצויה].

[הוסף קישור]

מקווה לראות אותך בקורס!

להשתמע,

[השם שלך]

נ.ב. אם אתה לא לגמרי מרוצה, שלח לי מייל עם העבודה שביצעת בקורס, ואני אחזיר לך את סכום הרכישה ב-100%!

סדרה בת 3 שלבים שמקדמת בברכה את הלתמידים החדשים בקורס הדיגיטלי שלכם

אל תהיו מאותם יוצרי הקורס שלא שולחים סדרת מיילים לקבלת פנים לאחר המכירה לתלמידים שלכם!

זה חיוני לחלוטין שתודו להם על רכישת הקורס, תעוררו להם את הזכרון לגבי היתרונות והערך שהם הולכים להפיק מללמוד את הקורס, ותבקשו בנימוס את המשוב וההעדויות שלהם לאחר שהם סיימו את הקורס.

שלושת המיילים האלה הם הדרך שלכם לשמח את התלמידים שלכם מהרכישה שלהם, והם גם יספקו לכם אוצר של תובנות וסיפורי הצלחה שבהם תוכלו להשתמש כדי לתדלק את מכירות הקורס העתידיות שלכם.

מייל 1: ברוכים הבאים!

המייל הראשון בסדרה הוא פשוט: ברכו את התלמידים שלכם לקורס והודו להם על הרכישה. אם אתם כוללים הנעה לפעולה במייל הזה, זה יכול להיות קישור לקורס בפלטפורמת הקורסים שלכם. לחילופין, אם הקורס מועבר בשידור חי, תנו קישור לקהילת הקורס שלכם, למקום שבו יתקיים המפגש החי הראשון, או תוכן אוריינטציה אחר שהם יכולים לצפות בו מראש.

שורת נושא: ברוכים הבאים לקורס [שם הקורס שלך]

[שם התלמיד] היקר,

תודה שנרשמת ל[שם הקורס שלך]!

זהו הצעד הראשון [להשגת תוצאה], אבל לפני שתתחיל את הקורס הרשה לי להסביר לך מה הולך לקרות..

[רשום כמה דגשים וטיפים להפקת המרב מהקורס]

אם יש לך שאלות או נתקעת, אל תהסס לפנות בכל עת.

שוב תודה לך על שהיית חלק מקהילת הלמידה המדהימה שלנו ובהצלחה!

להשתמע,

[השם שלך]

מייל 2: ציין את היתרונות העיקריים של הקורס

שלח את המייל הזה מספר ימים עד שבוע לאחר מייל ברוכים הבאים כתזכורת מהירה ליתרונות שהקורס שלכם יכול לתת וטיפים כיצד להפיק ממנו את המרב. המייל הזה מחזק את ההחלטה הטובה שלהם להירשם ומזכיר להם לנקוט בפעולה.

אם הקורס שלכם הוא בשידור חי, אתם יכולים לשלוח את זה לפני המפגש הראשון, כדי להגדיל את שיעור ה”הופעה” שלך. כשאנשים זוכרים ומדמיינים את היתרונות, הם יפנו את הזמן להשתתף בשידור חי.

שורת נושא: כך תוכל להפיק את המרב מ[שם הקורס שלך]

[שם התלמיד] היקר,

התחלת את [שם הקורס שלך]?

אם עדיין לא התחלת את הקורס הנה כמה טיפים להפיק את המרב מהקורס הזה:

[רשום טיפים להפקת המרב מהקורס בנקודות תבליטים, נסה להבדיל מהמייל הקודם]

אם יש לך שאלות או נתקעת, אל תהסס לפנות בכל עת.

שוב תודה לך על שהיית חלק מקהילת הלמידה המדהימה שלנו ובהצלחה!

להשתמע,

[השם שלך]

מייל 3: בקשו משוב

המייל האחרון בסדרה הוא הזמנה שלכם לתת משוב על הקורס. זכרו, משוב הוא ארוחת הבוקר של האלופים, וזה המרכיב הסודי שיכול לקחת את הקורס שלכם מטוב למצוין למדהים, תוך שהוא עוזר לכם לגרוף יותר מכירות בהמשך הדרך.

שורת נושא: הדעה שלך חשובה – עזור לנו לשפר את [שם הקורס שלך]

היי [שם התלמיד],

תודה שהשלמת את [שם הקורס שלך]!

מכיוון שאני שואף ללא הרף לשפר את חווית הלמידה של התלמידים שלי, המשוב האישי שלך חשוב לי מאוד. האם יש לך כמה דקות לענות על כמה שאלות קצרות על הניסיון שלך בקורס זה?

כדי להקל ככל האפשר את התהליך הזה, יצרתי כאן סקר משוב קצר [קישור לסקר].

התובנות שלך יעזרו לי להבין מה אני עושה נכון, היכן אוכל להשתפר ומה תרצה לראות יותר בקורסים הבאים.

שוב תודה לך על שהיית חלק מקהילת הלמידה התוססת שלנו. אני מצפה לשמוע את מחשבותיך ולהפוך את [שם הקורס שלך] לטוב עוד יותר עבור לומדים עתידיים.

להשתמע,

[השם שלך]

שיטות עבודה מומלצות עם סדרות מיילים

תבניות המייל האלו יאפשרות לכם להתחיל לשלוח מיילים כמו מקצוענים, אבל יש לנו עוד כמה טיפים, שיבטיחו שסדרות המיילים שלכם יהיו מוצלחות ככל האפשר.

תנו לנמענים שלכם אפשרות להסיר את עצמם מהסדרה

החוק מחייב אתכם לאפשר לנמענים שלכם להסיר את עצמם מרשימת הדיוור שלכם, אבל הנה טריק נחמד שגילינו שעובד מעולה: תנו להם אפשרות להסיר את עצמם מהסדרה, מבלי להסיר את עצמם מרשימת הדיוור שלכם לחלוטין.

שליחת סדרות מיילים טומנת בחובה סיכון – אתם עלולים להרחיק אנשים, מה שיוביל לעלייה בשיעור ההסרות ולקריסת רשימת הדיוור שלכם. אם תשימו במיילים שלכם קישור מיוחד בסגנון “הוציאו אותי מהסדרה הזו, השאירו אותי ברשימה הכללית שלכם” תוכלו להבטיח שלא תיפרדו מהמנויים שלכם, רק בגלל שהם לא רוצים לקבל מכם מיילים שקשורים להשקת הקורס שלכם.

אופן הביצוע תלוי במערכת הדיוור שלכם, אך רוב המערכות מאפשרות לכם להפעיל אוטומציה כאשר לוחצים על קישורים במייל.

תנו לכל מייל הנעה ברורה אחת לפעולה

כל מייל – ללא יוצא מן הכלל – צריך הנעה אחת לפעולה.

מלבד בסדרת המיילים לקבלת הפנים, לכל מייל יש משימה יחידה: להציע את הקורס. זה אומר שכל מייל צריך הנעה אחת לפעולה: הירשמו לקורס.

זה מאוד מפתה להעמיס על הקוראים שלכם כל פיסת מידע אפשרית, אבל תתאפקו. יש פעולה אחת שאתם רוצים שהם יבצעו, אז הכווינו אותם בדרך ברורה לעשות את הצעד הזה, ואל תסיחו את דעתם עם אפשרויות אחרות.

בדקו את הסדרות שלכם ומצאו נקודות לשיפור

העבודה שלכם לא מסתיימת כאשר סדרת המיילים מתחילה לעבוד.

חזרו אחורה ועשו למיילים שלכם אופטימיזציה לקראת ההשקה הבאה.

אילו מיילים נפתחו הכי הרבה? לאיזה מייל היו שיעורי ההקלקה הגבוהים ביותר, או שגרם לנטישה המונית?

אחרי שההשקה מסתיימת, בדקו את המיילים שלכם, כי אתם הולכים להשתמש בהם שוב – רק אחרי שעשיתם להם אופטימיזציה ושיפרתם אותם, כמובן.

הורידו את 11 התבניות למחשב שלכם

עם תבניות המייל האלו שום דבר לא מפריע לכם להשיק קורס מוצלח, שייקח את העסק שלכם לשלב הבא.

במקום להוסיף את העמוד הזה למועדפים שלכם בדפדפן, אתם יכולים להוריד את 11 התבניות האלה בחינם על ידי לחיצה על הכפתור למטה.

שלושת סדרות המיילים הללו הן כל מה שתצטרכו כדי להבטיח שההשקה הבאה שלכם תהיה מוצלחת.

לחץ על הכפתור למטה כדי לקבל את תבניות המייל!

שתפו את הפוסט

Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email

בטוח שיעניין אתכם גם...

בודק...