הנתיב המהיר ל-2,000 לידים איכותיים וממוקדים בלי להשקיע בפרסום ממומן!

תוכן עניינים

בעלי עסקים מתמודדים היום עם לידים קרים או לידים לא רלוונטים. הם עושים המון פעולות של שיווק אורגני וממומן. הם רוצים החזר השקעה (ROI) גבוה, אבל מרגישים שמשהו תקוע.

העסק מכניס והם מוכנים לעבור לרמה הבאה. מפתחים עוד סדנאות, עוד קורסים, עוד תוכניות ליווי וגם משקיעים הרבה כסף בקמפיינים ממומנים. אבל משהו שם פשוט לא עובד טוב, והם מפסידים כסף. העסק תקוע. אין מכירות, וצריך להזרים לידים חדשים עסק באופן מיידי.

אז עכשיו הם בלופ. מצד אחד – חייבים לידים, מצד שני – הממומן לא עבד טוב והם חוששים להשקיע בזה, כי אולי זה שוב לא יעבוד.

מתחילים לעלות אצלם חששות – אולי הבעיה היא בכלל בקמפיין? אולי המודעה לא משהו? אולי הקהל שלי בכלל נדד לפלטפורמה אחרת?

מכיוון שחשוב להם להשקיע את הכסף בצורה נכונה שתביא להם תוצאות, אז הם מחליפים את הקמפיינר שלהם, בתקווה שהקמפיינר החדש יציל אותם.

אחרי שעברו קמפיינר, ושוב השקיעו כמה אלפי שקלים – התוצאות עדיין בינוניות, במקרה הטוב, אז הם קופצים לפלטפורמת הפרסום הבאה, וגם שם התוצאות על הפנים😣.

אז עולה החשש הגדול והמוצדק ביותר – החשש שאין להם ערוץ ליצירת לידים.

אנחנו יכולים להבין את החשש הזה לגמרי! בעלי עסקים משקיעים בעסק כל כך הרבה – הדבר האחרון שהם צריכים להתעסק בו, זה שיווק שלא עובד להם, וזה גם ממש לא COOL להשקיע הרבה כסף בעסק שלך ובסוף התוצאות בינוניות או פחות מזה.

מסכימים?

אז החדשות הטובות הן – שיש דרך לעשות אפילו 2,000 לידים בלי פרסום ממומן, ואת הדרך הזו אנחנו עומדים לפרט בפוסט.

רשימת תפוצה - הנכס הכי חשוב שיש לעסקים בדיגיטל

עסקים שעובדים נכון בדיגיטל, יודעים שרשימת תפוצה זה הנכס הכי חשוב שהם צריכים לתחזק.

אם פעם המשמעות של “רשימת תפוצה” היתה רשימת דיוור של מיילים, היום רשימת תפוצה יכולה לבוא בכל מיני פורמטים – רשימת תפוצה בוואצאפ וסמס, מועדון לקוחות, קבוצות בפייסבוק, עוקבים באינסטגרם, טיק טוק וכו’, וכמובן גם רשימת תפוצה של מיילים.

המשותף לכל אלה הוא שצריך למלא אותם בלידים איכותיים שרוצים להמשיך לעקוב, להמשיך את החברות ולהמשיך לצרוך מכם ידע.

עסקים שעובדים בצורה נכונה עם אלפי עוקבים ברשימת התפוצה, מגלים הזדמנות ייחודית להתאים את התוכן וההצעות שלהם להעדפות ולצרכים של הקהל שעוקב אחריהם.

אנחנו יכולים להיעזר בסקרים כדי לדעת איזה סוג תוכן מעניין את הקהל שלנו. הידע הזה עוזר לנו לחדד את האסטרטגיות שלנו, לשפר את ההיצע שלנו ולספק לקהל שלנו חוויה מעשירה עוד יותר.

אנחנו יכולים להציע הצעות בלעדיות, לתת קדימות בהשקות של מוצרים ושירותים חדשים והטבות בהתאם למה שהקהל שלנו צריך ומחפש.

רשימת התפוצה משמשת כמרכז קהילה מקוון, ומחברת בין אלפי אנשים שחולקים עניין משותף.

על ידי תחזוקה שוטפת של רשימת התפוצה, אנו יוצרים פלטפורמה ליצירת רשת לשיתוף ידע ושיתופי פעולה.

יש לנו הזדמנות ליצור אינטראקציה עם מנויים אחרים, להחליף רעיונות וליצור קשרים משמעותיים בתוך הקהילה.

איך מגדילים את רשימת התפוצה ללא פרסום ממומן?

יש כל מיני דרכים להגדיל את רשימת התפוצה. עסקים שכבר עובדים עם רשימת תפוצה יודעים שהדרך לשם עולה מלא כסףףף, ושהדרך הטובה ביותר, וגם כזו שמייצרת לידים מצוינים היא באמצעות מתן ערך.

עד עכשיו אנחנו בטוחים שלא חידשנו לכם הרבה…

הדבר הכי חשוב, שגם אותו אתם בטח כבר יודעים, הוא תמיד להיות בפרונט. אנחנו הפנים של העסק, וכשאנחנו מעניקים ערך ומספקים לקהל העוקבים שלנו את מה שהם צריכים – הם ממשיכים לצרוך את התכנים שלנו, לרכוש את המוצרים והשירותים שלנו, ובהמשך הם גם ממליצים על השירותים והמוצרים שלנו למשפחה וחברים.

אבל – וכאן האבל הגדול….

הרבה מאוד בעלי עסקים שאני מדברת איתם, שמים את עצמם בפרונט, נותנים הרבה מאוד ערך, ושופכים הרבה מאוד כסף על פרסום ממומן. ועדיין קצב הגדילה של רשימת התפוצה שלהם נמוך מאוד. וגם אם הם כבר מצליחים להגדיל את רשימת התפוצה שלהם בצורה מסיבית, זה כמעט תמיד בלידים לא ממוקדים, שלא מייצרים להם מכירות.

כל זה מייצר אצלם הרבה מאוד תסכול!

ובכל זאת, גדולי המשווקים בדיגיטל (ואני ביניהם) מצליחים להגיע לרשימות תפוצה של עשרות אלפי עוקבים איכותיים וממוקדים, בעזרת מיתוג גבוה ובניית האוטוריטה.

איך למתג את עצמכם גבוה ולבנות אוטוריטה?

הרבה מאוד בעלי עסקים עושים שיווק ישירות ללקוח הקצה.

הם עושים הרבה ניסוי וטעיה, מדלגים בין פלטפורמת שיווק אחת לאחרת, מחליפים קמפיינרים בקצב מסחרר, ומשקיעים המון זמן וכסף.

ובכל זאת, הם לא מצליחים להגדיל את רשימת התפוצה שלהם בקצב גבוה ובכמות גדולה. הלידים שנכנסים לרשימת התפוצה שלהם לא איכותיים ולא ממוקדים, ולכן הם גם לא רוכשים.

כאשר אנחנו משתפים פעולה עם קולגות, שפונים לקהל יעד שרלוונטי גם לעסק שלנו, הם ממליצים עלינו ועל השירותים שלנו לקהל שלהם, ואנחנו מקבלים תנועה מסיבית של לידים איכותיים וממוקדים, שרוצים לרכוש את השירותים והמוצרים שלנו.

עובדה חשובה נוספת…

כאשר אנחנו משתפים פעולה עם קולגות שהם אוטוריטות בתחום שלנו, אנחנו מיד מצטיירים כאוטוריטות בפני קהל העוקבים שלנו וקולגות אחרים, שפונים אלינו בבקשה שאנחנו נשתף איתם פעולה, ונעזור להם להיתפס כאוטוריטה ומותג.

תחשבו על לקוח מרוצה שסיפר לחבר או לבן משפחה על השירות שלכם, ועכשיו תכפילו את זה בכמה אלפים! מדהים לא?

שיווק מפה לאוזן על סטרואידים - שבונה מותג ואוטוריטה

לאחר שעבדנו עם עשרות אוטוריטות מוכרות, בתחומי עיסוק שונים, כמו גיל פרץ, גיל אורלי, דורון גושן, שני פרץ קריב, ערן שטרן, עופר מלמד, שמעון קסלסי ועוד, הוכחנו שוב ושוב שהדרך היעילה ביותר לייצר רשימת תפוצה איכותית, חמה ורוכשת עוברת דרך פיתוח רשת קשרים עסקיים (שיתופי פעולה) שמעניקים ערך אדיר לקהילות המשותפות שלהם באמצעות תוכן.

כאשר הם פנו אלינו שנעזור להם להגדיל את רשימת התפוצה שלהם, יצרנו עבורם שיתופי פעולה במגוון דרכים, כמו החלפת דיוורים, המלצות הדדיות, אירוח בפודקאסטים, סרטוני וידאו ולייבים משותפים, וובינרים, השתתפות בהשקות, שיווק מוצרים משלימים, ובעיקר כנסים דיגיטליים.

דוגמאות לעסקים שעזרנו להם להגדיל רשימות תפוצה במאות ואלפי לידים ממוקדים

גיל אורלי

מגדולי המאמנים בארץ בתחום כלכלת המשפחה, פנה אלינו וחיברנו לו שותפים להשקות ושיתופי פעולה עם קולגות וכן להפקת ועידה עם שמות גדולים.

דני גדייב

בעלים של סוכנות דיגיטל, פנה אלינו וחיברנו אותו עם אוטוריטות בעלי רשימות תפוצה שהסכימו להתארח בפודקסט שלו.

לימור

לימור בנדל

מנחה למיניות מיטיבה, פנתה אלינו וחיברנו אותה עם מנחות בעלות רשימות תפוצה גדולות, שהסכימו לתת דיוור המלצה על הפעילות שלה.

חברת Smoove

בחרה בנו ובשותפים נוספים בעלי רשימות תפוצה ומיתוג גבוה להשתתף בסדרת וידאו שהפיקו לשם קידום הפעילות שלהם.

בן יעבץ

יועץ שיווקי שהשתתף כמותג מוביל בכנסים דיגיטליים שהפקנו, אותם הוא ברר ובחר. הוא בעצמו הפיק כנס דיגיטלי ואירח אותנו יחד עם עוד אוטוריטות בתחום השיווק בדיגיטל. כך יצרנו שיווק מראה - כשאני אוסף סביבי עוד אוטוריטות מובילות - אנחנו ביחד כוח והערך שאנחנו מביאים לקהל שלנו הוא אדיר ואנחנו ממתגים את העסק שלנו כעסק מוביל בתחומו.
תוצאות המהלך - אלפי לידים חדשים.

שמעון קסלסי

מאמן ליצירת מציאות והשגת מטרות שהשתתף בלא פחות מ - 18(!) כנסים דיגיטלים שהפקנו. שמעון בחן אין ספור שיטות שיווק שונות להגדלת רשימת התפוצה שלו, ומצא שכנסים דיגיטלים זו הדרך האפקטיבית ביותר למי שרוצים לידים חמים ומדויקים שבשלים לרכישה.
תוצאות המהלך - אלפי לידים חדשים ומכירות בעשרות אלפי ש”ח.

פרוייקט איקס ישראל, נציגות רוברט שאמין להשקעות נדל“ן

מנכ”ל החברה, גלעד פולק, פנה אלינו במטרה להרחיב את החשיפה לפעילות החברה כחודשיים לפני כנס פיזי גדול שהפיקו בארץ, ולשם הגדלת ההרשמות של רשימת התפוצה שלהם ביזמים המעוניינים ללמוד עוד על השקעות נדל”ן בארה”ב.
תוצאות המהלך - כאלף לידים חדשים ו SOLD OUT לכנס הפיזי.

הדרך האפקטיבית ביותר לשיתוף פעולה מניב, שמכניס לעסק אלפי עוקבים חדשים

כנסים דיגיטליים הם השיטה הכי אפקטיבית שאנחנו מצאנו עבורנו ועבור הלקוחות שלנו להגדלת רשימת תפוצה, להגדלת המיתוג ומעמד האוטוריטה מוביל, ולשיתוף פעולה מניב שגם גורם להנאה והשפעה לכל הגורמים המעורבים בו.

בכנס דיגיטלי, אנחנו מאגדים יחד שורה של מנטורים, בעלי שם מתחומים משלימים – שיחד מעניקים ערך באמצעות הרצאות (מוקלטות או בשידור חי) לקהל המשותף של כולם.

הכנס נועד ליצור אווירה של ביחדנ’ס ושותפות אדירה בין כל השותפים שלוקחים בו חלק. האווירה של WIN-WIN והמחויבות שמרגישים אחד כלפי השני עוזרת לנו לקדם את הכנס בכל הפלטפורמות, כאשר כל משתתף מפרסם את הכנס לקהילה שלו, וכך אנחנו מייצרים אווירה של התרגשות וציפייה בקרב קהל גדול מאוד שעוקב אחרי כל אחד מהשותפים ברשתות חברתיות, ברשימות התפוצה ובכל מדיה אפשרית.

מהנסיון שלנו כנסים דיגיטליים מגיעים לחשיפה של אלפי אנשים מקהלי היעד של השותפים בו, ועוזרים להגדיל את רשימת התפוצה של בעל הכנס במאות ואפילו אלפי לידים חדשים ומדויקים.

איך להפיק את המירב מכנס דיגיטלי?

כדי להפיק את המרב מכנס דיגיטלי, הנה כמה צעדים עיקריים:

1. בצעו מחקר לבחירת נושא הכנס:

רצוי להתחיל בזיהוי כנסים דיגיטליים שמתיישרים עם התעשייה וקהל היעד שלכם. חפשו אירועים שמשכו מספר רב של משתתפים ויש להם רקורד של הצלחה. קחו בחשבון את נושא הכנס, לו”ז הכנס, סוג אנשי המקצוע המשתתפים בדרך כלל וקהלי היעד.

2. צרו פרופיל מרתק:

לאחר שבחרתם בנושא הכנס, צרו פרופיל שובה לב שמציג את המומחיות שלכם ואת מה שמייחד אתכם מהמתחרים שלכם. הדגישו את הצעת הערך הייחודית שלכם. פרופיל חזק ימשוך משתתפים ויפתה אותם להתחבר ולהירשם לכנס.

3. תקשורת עם הקהל:

צרו תקשורת אונליין עם הצופים דרך קבוצות ייעודיות לכנס, חדרי צ’אט, קבוצת וואטס אפ ייעודית ועוד. נצלו את ההזדמנויות הללו כדי להתחבר למשתתפים, להחליף רעיונות ולבנות מערכות יחסים. זמנו שיחות והביעו עניין אמיתי במשתתפי הכנס.

4. הציגו מצגות מרתקות:

כנסים דיגיטליים רבים מציעים הזדמנויות הצגת תוכן בעל ערך או דיוני פאנל. בקשו להיות דוברים בכנסים בתחום שלכם והציגו מצגת מושכת המתייחסת לנקודות הכאב של הקהל שלכם ומציעה פתרונות עם ערך. זה ימצב אתכם כמומחים בתעשייה וימשוך לידים פוטנציאליים שמחפשים את המומחיות שלכם.

5. הציעו משאבים יקרי ערך:

ספקו למשתתפים תוכן בעל ערך וצרפו גם מתנות נוספות כגון – מדריכים כתובים או מצולמים, ספרי הדרכה אלקטרוניים, קורסים דיגיטליים עם גישה לתוכן בלעדי לתקופה מוגבלת. כל זה ידגיש את המומחיות שלכם ויעודד את המשתתפים לשתף את פרטי הקשר שלהם בתמורה.

6. בצעו מעקב מיידי:

לאחר הכנס, צרו קשר עם הלידים שנרשמו לכנס על ידי שליחת מיילים מותאמים אישית . הביעו את הערכתכם לזמנם, הזכירו להם את הערך שדיברתם עליו במהלך הכנס, והציעו סיוע או מידע נוסף. אפשר לדוגמא להציע הדרכות נוספות כמו וובינרים או שיחות ייעוץ.

7. בצעו ניתוח ואופטימיזציה:

נתחו את הנתונים כדי לזהות אילו אסטרטגיות עבדו הכי טוב ומה ניתן לשפר. השתמשו במידע יקר ערך זה כדי לייעל את אסטרטגיות הכנס הדיגיטלי העתידי שלכם ולשפר באופן מתמיד את תהליך יצירת ההפניות.

זכרו, המפתח להצלחה טמון לא רק בהשתתפות בכנס הדיגיטלי אלא במעורבות פעילה עם המשתתפים, מתן ערך ייחודי וטיפוח מערכות יחסים מעבר לאירוע. על ידי ביצוע השלבים האלה, תבטיחו לעצמכם את הדרך הנכונה והיעילה לנתיב המהיר ל-2000 לידים.

אז למה עד היום לא עשיתם כנס דיגיטלי ואתם ממשיכים להשקיע כספים בפרסום הממומן?

לבעלי עסקים יש דעות מוטעות על כנסים דיגיטליים. הם חוששים להיות ‘באותו חדר’ עם ‘מתחרים’, שפונים לקהל יעד דומה, וכך לאבד לקוחות פוטנציאליים, לכן הם מוותרים מהר מדי ומוקדם מדי על האפיק הממיר הזה – שיתופי הפעולה באמצעות כנסים דיגיטליים.

בזכות הכנסים הדיגיטליים בנינו לנו וללקוחות שלנו מתחומים שונים, רשימות תפוצה של עשרות אלפי עוקבים.

הפתרון שלנו לכל האתגרים האלו

בשלב זה בטח כבר השתכנעתם בחשיבות של מעבר משיווק ישיר ללקוח הקצה, לשיווק המבוסס על רשת קשרים עסקיים, כלומר קולגות שממליצים, כותבים ועוזרים לקדם את השירותים והמוצרים שלכם בתוספת המלצה אישית.

כנס דיגיטלי הוא שיתוף הפעולה האפקטיבי והמניב ביותר, והוא מקפצה אולטימטיבית לעסק שלכם.

בתשע השנים האחרונות אנחנו מפיקים עבור בעלי עסקים וחברות כנסים דיגיטליים ברמה הכי גבוהה שיש, שמטרתם היא פרסום מאסיבי והגדלת מכירות.

בכנס הדיגיטלי שנפיק עבורכם, נבנה אסטרטגיה מנצחת, שתחשוף אתכם ואת העסק שלכם לשמות הגדולים בתחום שלכם, נקים עבורכם את התשתית לכנס, שבאמצעותה יחשפו מאות ואלפי לקוחות פוטנציאלים איכותיים וממוקדים.

בעזרת הליווי המלא שלנו לפני הכנס, במהלכו, ואחריו – אתם תקבלו הרשמות של מאות ואלפי לקוחות פוטנציאליים, שירצו לרכוש מכם את המוצרים והשירותים שאתם מציעים.

רוצים עוד 2,000 לידים מדויקים לרשימת התפוצה שלכם באמצעות כנס דיגיטלי?
אנחנו מזמינים אתכם לשיחת פיצוח ממוקדת ללא עלות,
שבה נראה איך כנס דיגיטלי יכול לעזור גם לכם לעלות על הנתיב המהיר ליצירת עוד 2,000 לידים חדשים וממוקדים, שירצו לרכוש מכם שירותים ומוצרים, וכל זאת בלי להשקיע שקל בממומן.

שתפו את הפוסט

Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email

בטוח שיעניין אתכם גם...

בודק...