מה זה פיקסל פייסבוק ולמה העסק שלכם צריך אותו?

תוכן עניינים

חברת מטא המחזיקה בפייסבוק וברשתות חברתיות נוספות מספקת לעסקים רבים את פיקסל – שירות חינמי המאפשר לכם לעקוב אחר קמפיין הפרסום שלכם בפייסבוק היישר מהאתר שלכם באמצעות הוספת קוד פשוט. כיצד השירות הזה עוזר לעסקים ולמה כדאי גם לכם להשתמש בו? לפניכם כל התשובות לשאלות האלו ועוד מידע חשוב בנושא.

היתרונות של פיקסל פייסבוק

אם אתם מפרסמים בפייסבוק ועובדים קשה על הפיכת כל גולש שנכנס לאתר ללקוח מרוצה, פיקסל יכול להיות שירות מאוד שימושי עבורכם, כיוון שהוא ייתן לכם מידע מדויק על ההצלחה של הקמפיינים שלכם:

דוחות קמפיין טובים יותר

הכלים שפיקסל פייסבוק מספק מאפשרים לכם לעקוב אחר שיעורי ההמרות מעמוד העסק שלכם בפייסבוק ומהפרסומות שלכם (שאי אפשר לעקוב אחריהם בדרך אחרת), לקבל מידע שיאפשר לכם לעשות אופטימיזציה לקמפיין ולשפר את התוצאות שלו ולהבין איזה מידע הוביל את הלקוח לאתר שלכם ואילו פעולות הוא עשה באתר. אפשר לומר שפיקסל פייסבוק הוא אחד מתהליכי אוטומציה עסקית שאתם יכולים להטמיע כדי לקבל באופן אוטומטי ויעיל מידע על הקמפיינים שלכם.

מיקוד לקהל רלוונטי

המידע שפיקסל פייסבוק אוסף מהלקוחות מאפשר לו לבנות בשבילכם קהל רלוונטי לקמפיינים ולאתר שלכם, כדי שתוכלו להכיר טוב יותר את קהל היעד הפוטנציאלי שלכם. פיקסל פייסבוק אוסף מידע מלקוחות שהגיעו לאתר שלכם דרך מקומות אחרים ואפילו בתנועה ישירה, וכל מה שהוא צריך כדי לקבל גישה למידע עליהם הוא שהלקוחות שלכם יהיו מחוברים לפייסבוק מהמכשיר או הדפדפן שהם השתמשו בו כדי להגיע אליכם. גולשים שלא הפכו ללקוחות מסומנים ע”י פיקסל ומאפשרים לכם למקד מחדש את הפרסומות (רימרקטינג) כדי לשכנע אותם לחזור אליכם ולהפוך את הכניסה להכנסה. אם אי פעם נכנסתם לאתר כלשהו ולא עשיתם בו רכישה, ולאחר מכן ראיתם בפייסבוק פרסומות נוספות לאותו האתר – זוהי ההשפעה של פיקסל, המאפשרת לעסק לפנות שוב ושוב אל הלקוחות הפוטנציאליים שלו עם פרסומות נוספות כדי לשפר את אחוזי ההמרה.

יצירת פיקסל פייסבוק

היצירה וההתקנה של פיקסל הן די פשוטות. עליכם לגשת לדף ניהול העסק שלכם באתר פייסבוק וללחוץ על לשונית פיקסל. תוכלו ליצור בעצמכם פיקסל שתוכלו לתת לו שם משלכם, ולבחור אינטגרציה אוטומטית של השירות לאתר (הקיים לפלטפורמות ספציפיות כמו Wix, שופיפיי ועוד), או הטמעה ידנית באמצעות קבלת הקוד והכנסתו לקוד האתר של העסק שלכם כפי שהוא. אם אתם מעוניינים בהתקנה ידנית אך צריכים לשלוח את ההוראות למתכנת מטעמכם, תוכלו לבחור באופציה של שליחת המידע באימייל לאדם לבחירתכם. מומלץ להשתמש בקוד HTML כדי שהשירות יוכל לאסוף ולנתח מידע מכל דף ולשונית באתר שלכם.

טיפים לפרסום בפייסבוק

פרט לשימוש בפיקסל כדי לקבל תובנות מדויקת ואמינות על הקמפיינים שלכם, הנה עוד כמה טיפים שיעזרו לכם לשווק בהצלחה את העסק שלכם בפייסבוק:
השקיעו בתוכן שאתם מפרסמים

התוכן שבפרסומת שלכם אמור להיות מעודד לפעולה, מעניין וייחודי. לא בטוחים איך לעשות זאת? בואו לקרוא על 3 שיטות לייצור תוכן איכותי, שיעזרו לכם לשפר את שיעורי ההמרה.

שימוש בתמונות מושכות

התמונות שאתם מוסיפים לפרסומת שלכם יכולות להשפיע רבות על שיעורי ההמרה. עסקים רבים משתמשים בתמונות סטוק מאתרים של מאגרי תמונות, אך התמונות האלו לפעמים נראות תעשייתיות מדי ואינן מעודדות פעולה. נסו לצלם בעצמכם תמונות של המוצרים שאתם מספקים או של אנשים אמיתיים כדי למשוך את הלקוח אל האתר שלכם. האלגוריתם של פייסבוק אוהב מאוד תמונות וגם סרטונים, אז כדאי לכם לנצל את אפיקי המדיה האלו כדי להרוויח חשיפה והמרות.

הכנת הבסיס לפרסומות

הפיתוח העסקי של העסק שלכם לא ייווצר יש מאין, ויש צורך להשקיע במשאבים הנכונים. לא די בהכנת פרסומות מושכות – מאחוריה תעמוד פעילות אורגנית שתסמן ללקוחות שלכם שאתם רציניים ואמינים כמו פוסטים בבלוג שלכם, עמוד ליצירת קשר ועוד.

תזמון נכון לפרסומות

יש הטוענים שפוסטים ופרסומות המתוזמנים לשעות הערב יכולים לספק תוצאות טובות יותר בשל הגדילה בנפח השימוש ברשת החברתית – אנשים מסיימים את המסגרות שלהם ומגיעים הביתה, ובין היתר גוללים בפיד.

A/B Testing לפרסומות

גם בפרסומות אפשר לבדוק מהו הסגנון המועדף על קהל הלקוחות שלכם ומה גורם להם ללחוץ יותר. הכינו כמה מודעות מקבילות להריץ לפלחים שונים בקהל שלכם ובדקו את הביצועים של כל אחת כדי להבין אילו אלמנטים בפרסומת מושכים את הקהל ללחוץ עליה.

לסיכום

שירות פיקסל פייסבוק הוא כלי המאפשר לכם ניתוח מעמיק של הקמפיין הפרסומי שלכם והכרה מעמיקה יותר של קהל הלקוחות הקיים והפוטנציאלי שלכם. באמצעות קטע קוד פשוט שאתם מוסיפים לאתר שלכם תוכלו לעקוב במדויק אחר ההצלחה של הפרסומות שלכם ולהכיר את האנשים שיכולים להפוך ללקוחות שלכם בעתיד בעזרת רימרקטינג. זהו כלי מומלץ מאוד לעסקים קטנים ולפרילנסרים העובדים קשה על הגדלת בסיס הלקוחות שלהם, ואנחנו בזוגיטל נשמח לעמוד לשירותכם כדי לספק לכם ייעוץ מקצועי ועזרה בכל מה שקשור להצלחת הפרסום הדיגיטלי של העסק שלכם.

שתפו את הפוסט

Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email

בטוח שיעניין אתכם גם...

בודק...