מתי זה הזמן להגיד ביי ביי לקמפיינר שלך?

תוכן עניינים

כל עסק שרוצה יותר לידים ויותר עסקאות, כבר יודע שהחלק המרכזי הוא השיווק. כאן נכנס תפקיד חשוב בשיווק והוא העסקת קמפיינר או סוכנות פרסום שתהיה אחראית לפרסום מודעות, לקופי של המודעה, למדיה ועוד ועוד…

עסקים גם יודעים שהעסקת קמפיינר היא צעד מכריע בכל אסטרטגיית שיווק, מכיוון שהם ממלאים תפקיד חיוני בקידום המותג שלך, בהנעת מעורבות לקוחות ובסופו של דבר בחיזוק הצלחת העסק שלך.

אבל לא תמיד העסק מתנהל כמו שהיינו רוצים, ולפעמים מגיע הזמן שבו יהיה צורך להעריך את הביצועים של הקמפיינר שלך ולשקול את ההחלטה הקשה לשחרר אותו.

בפוסט זה, כתבתי כמה היבטים מרכזיים שיכולים לעזור לך לקבוע מתי הגיע הזמן לפטר את הקמפיינר שלך ולחקור את השלבים הדרושים כדי להבטיח חישוב מסלול מחדש ובחירת חלופה מתאימה לזה שיגיע אחריו:

תוצאות גרועות באופן עקבי

המטרה העיקרית של קמפיינר היא לייצר תוצאות חיוביות עבור העסק שלך. אם הקמפיין שלך לא מצליח להשיג את התוצאות הרצויות על אף המשאבים והתמיכה שנתנו, זה עשוי להיות סימן שהוא לא מתאים לתפקיד.
כאן התפקיד שלך הוא לנתח את מדדי הביצועים שלו, כגון שיעורי המרה, גיוס לקוחות והחזר על ההשקעה, כדי לאמוד את היעילות שלו.
אם הביצועים הבינוניים מתמשכים לאורך זמן, זה צריך לעורר את תשומת ליבך ולבדוק אם אכן הגיע הזמן לשינוי.

חוסר חשיבה אסטרטגי

ניהול קמפיין מוצלח דורש גישה אסטרטגית, הכוללת תכנון, ביצוע והתאמה. אם הקמפיינר שלך מפגין בעקביות חוסר חשיבה אסטרטגית, כגון אי זיהוי קהלי יעד, הבנת מגמות בשוק או פיתוח רעיונות חדשניים, זה עלול להפריע ליעילות הקמפיינים שלך. קמפיינר צריך להיות פרואקטיבי, יצירתי ומסוגל להסתגל לתנאי השוק המתפתחים.

חוסר תקשורת ושיתוף פעולה לקוי

תקשורת טובה ושיתוף פעולה הם שני אספקטים חיוניים עבור כל קמפיינר כדי לשגשג בתפקידו. אם הקמפיינר שלך מציג בעיות מתמשכות בתקשורת, כגון אי מתן עדכונים בזמן, אי התייחסות לחששות או משוב, או קושי לעבוד ביעילות עם חברי צוות אחרים, זה יכול להשפיע לרעה על הצלחת הקמפיין הכולל.
קמפיינר חייב להיות שחקן צוות, שמסוגל לטפח מערכות יחסים חיוביות עם הצוות שלו ובטח ובטח – איתך – הלקוח

חוסר יכולת הסתגלות

בנוף השיווקי המשתנה במהירות, היכולת להסתגל היא חיונית. אם הקמפיינר שלך נאבק בעקביות לאמץ טכנולוגיות, טרנדים או גישות חדשות, זה יכול להצביע על חוסר יכולת הסתגלות.

תפטרי את הקמפיינר שלך היום!

היא היתה קרובה להגיד ביי לכל הקהילה שיצרה.  היא כמעט נפרדה לשלום מהמנוי ששילמה עליו תקופה והיתה רגע מלסגור ולעשות חישוב מסלול מחדש. היא היתה מותשת ומתוסכלת. היא שילמה כל חודש קרוב ל 8,000 שח(!!) על פרסום. וכל חודש מחדש היא הרגישה שמשהו כאן לא עובד.
היא אמרה לי בשיחה “דקלה, אני כבר מיואשת, אני לא יכולה להמשיך עוד חודש. אני לא מבינה – למה זה לא עובד. די, אני מרגישה כבר מרומה”

היא הגיעה אלי מהמלצה וכבר בשיחה הראשונה שאלתי אותה אם היא מסכימה שאחפור בכל מהלכי הפרסום בכל הנכסים הדיגיטלים וכל מהלכי השיווק האחרונים שעשתה –
כדי לזהות את שורש הבעיה, מה שגיליתי שם דרש טיפול מיידי, ולא היתה ברירה. ביקשתי ממנה לפטר את הקמפיינר שלה בלי לחכות עוד יום.
הפעולות שהם ביצעו בפרסום שאמור לשרת את העסק שלה סמרו לי את השיער.

בפגישה הראשונה שלנו – פגישת לייזר שעשינו, כמו שאני עושה עם כל הלקוחות שמגיעים לייעוץ שיווקי ובניית אסטרטגיה שיווקית מותאמת, אני ממפה את כל מהלכי השיווק
חופרת לעומק במחקר שוק ומחקר לקוח – כן גם אם הלקוח אומר שכבר ביצע בעבר ומתחילה לבנות את היסודות.
הסברתי לה שהיא ממש לא צריכה להבין בשיווק הבטחתי לה שבסוף הפגישה היא תבין בדיוק אילו מהלכים היא צריכה לעשות עכשיו, כדי להתחיל לראות תוצאות מהפרסום
שהיא משקיעה בו מלא כסף. במהלך הפגישה הסברתי את כל מהלכי השיווק, את הדרך הנכונה והאפקטיבית להפוך ליד ללקוח. שרטטנו דרך מותאמת לתקציב שלה
ודייקתי את כל הפלטפורמות שהיא צריכה להשקיע בהם, לפחות לחצי שנה הקרובה.

כבר בפגישה הראשונה מתוך 3 הפגישות שלנו היא לא הפסיקה להודות עד כמה הדברים פתאום נראים כל כך מובנים ונכונים, וכמה היא מצטערת שלא הקשיבה לתחושות הבטן שלה שזעקו שהיא צריכה לעשות שינוי מיידי במפרסם, ובכל מהלכי השיווק שהשקיעה בהם כסף.

מודה, היא נכנסה לי ללב אני ממשיכה להיות איתה בקשר ולוודא שהדרך הסלולה שבנינו יחד עם אנשי הקשר שלי, שחיברתי לה – מביאים אותה ליעדים שלה
תכנית אסטרטגית נכונה יכולה להציל אותך מלזרוק כספים ולבזבז משאבים שלא רק שלא יקדמו אותך, אפילו יעשו לך נזק תדמיתי.

ומה איתך?

שנדבר על מהלכי השיווק שלך?!

קליק כאן לתיאור שלבי העבודה ותיאום שיחה.

שתפו את הפוסט

Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email

בטוח שיעניין אתכם גם...

בודק...