התוסף הטוב ביותר לאתר המנויים שלך

תוכן עניינים

תוספי מנויים הופכים את תהליך הקמת אתר מנויים משלכם לקל הרבה יותר. עם זאת, עושה רושם שחלק מהתוספים האלה דווקא לא ממש מקלים על העבודה שלכם, ומחייבים אתכם בעקומות למידה תלולות והגדרות מסובכות. בפוסט הזה תקבלו טיפים איך למצוא את תוסף המנויים הטוב ביותר עבורכם.

הנה כמה מהנושאים שניגע בהם במאמר:

איך למצוא את התוסף שמתאים לכם

לא כל תוספי המנויים זהים. למעשה, כל תוסף תוכנן באופן ייחודי כדי לתת מענה לשוק הספציפי שלו.

עם זאת, חשוב שתמצאו את התוסף הטוב ביותר שנותן פתרונות לצרכים שלכם ושל המנויים שלכם.

אחת השאלות החשובות שכדאי שתשאלו את עצמכם היא: “מה המטרה שעבורה אני צריך את התוסף?”

האם אתם בונים אתר מנויים משולב עם אתר קורסים? האם אתם מתכוונים להשתמש בתוסף להכשרת העובדים שלכם? האם תיצרו קהילה לקהל שלכם?

עם התוסף הנכון, אתם יכולים לקבל את כל הפונקציונליות שאתם צריכים כדי לבנות את אתר המנויים האידיאלי שלכם. זו התחלה טובה להחליט מה אתם צריכים מתוסף המנויים.

חפשו והשוו תוספים

תהליך הבחירה של תוסף מנויים הטוב ביותר לאתר שלכם עלול להיראות קשה. אחרי הכל, התוסף שתבחרו יפעיל את אתר המנויים שלכם במשך זמן רב.

שלא לדבר על כך שלהחליף תוספים, כשהאתר כבר פעיל עם מנויים, יעשה לכם הרבה כאב ראש. לכן, בחירה נכונה בתחילת הדרך תחסוך לכם זמן ומאמץ.

לכן, לפני שאתם מקבלים החלטה, הקפידו לחפש ולהשוות בין תוספים, ולעשות של היתרונות והחסרונות של כל אחד.

תוספים רבים מציעים תקופת התנסות בחינם או אחריות להחזר כספי, ומומלץ מאוד קודם לנסות את התוסף, כדי לראות אם אתם מתחברים לחוויה שהוא נותן.

זה ייתן לכם מבט כללי על איך נראה התוסף בממשק הניהול שלו ואם הוא קל מספיק לשימוש. אתם גם תגלו די מהר אם הוא מספק את כל התכונות שאתם צריכים.

הנה כמה נקודות שכדאי לקחת בחשבון, כאשר מחפשים תוסף מנויים:

באופן טבעי, התכונות המדויקות ישתנו בהתאם למה שאתם צריכים באתר המנויים שלכם. אבל חשוב שיהיה לכם מושג כללי מה אתם צריכים לחפש לפני רכישת התוסף.

ודאו שצוות התמיכה של התוסף דואג לכם

לא משנה כמה מעולה תוסף המנויים שתבחרו, סביר להניח שיגיע זמן שבו תצטרכו להיעזר בתמיכה. לכן בדיקה של אפשרויות התמיכה שתקבלו אחרי רכישת התוסף, חשובה לא פחות מהתכונות והפונקציונליות.

יש תוספים שמציעים תמיכה במייל, תמיכה בצ’אט, וגם תמיכה טלפונית. אחרים אפילו מציעים מפגשים אונליין לשאלות ותשובות. מאגר ידע והדרכות הוא גם שיטה פופולרית לספק תמיכה.

נסו ליצור קשר עם צוות התמיכה ולשאול שאלות. זה יאפשר לכם לקבל מידע נוסף על התוסף וגם לחוות כיצד צוות התמיכה נותן עזרה.

באופן אידיאלי, תרצו לבחור תוסף מנויים עם צוות תמיכת לקוחות שבאמת דואג לכם ולאתר שלכם. המפתח הוא שיש צוות שיראה שהם מוכנים לעזור לכם ולתמוך בכם.

בדקו את האינטגרציות

תוסף מנויים הוא לא תמיד הכלי היחיד שאתם צריכים כדי ליצור אתר מנויים מצליח. כלים, אפליקציות, תוספים ותוכנות שונים גם יוכלו לעזור לכם. זה חלק ממה שהופך את וורדפרס לנקודת התחלה כל כך טובה להקמת אתר מנויים. הוא מאפשר לכם לעבוד עם מגוון רחב של מערכות אחרות.

המערכות האלה כוללות מערכות דיוור, ספקי תשלום, מערכות CRM ועוד. אז אתם תרצו תוסף שמתממשק בצורה חלקה וכמעט ללא מאמץ לכלים אחרים שבהם אתם משתמש. אינטגרציות מהירות וקלות יחסכו לכם כל כך הרבה זמן ומאמץ בעת הגדרת האתר.

כשאתם מחפשים את תוסף המנויים הטוב, הקפידו לבדוק את כל האינטגרציות שהוא מציע. ערכו רשימה של הכלים הדרושים לכם ובדקו אם התוסף שבחרתם יכול להתממשק איתם.

ודאו שהתוסף שבחרתם עובד בצורה הטובה ביותר עם היכולות שלכם

כל תוסף מנויים מפרסם את עצמו כפתרון “הטוב ביותר”, “הקל” וה”חזק ביותר”. אבל המציאות היא שלא משנה מה הם מפרסמים, אם זה לא מתאים ליכולות שלכם, זו לא התאמה טובה.

זו סיבה נוספת לחשיבות של תקופת התנסות והחזר כספי, מכיוון שהן מאפשרות לכם להשתמש בתוסף ממקור ראשון, ולבדוק אותו, ובמקרה הגרוע, להתחרט ולעבור לתוסף אחר. אם תוסף המנויים שאתם רוצים להתחיל להשתמש בו לא מציע תקופת התנסות, אתם יכולים לצפות בסרטוני ההדרכה ובמאגר הידע, כדי לקבל תחושה איך התוסף עובד.

ברור שישנם תוספים שמיועדים למתחילים, אבל האם הם מספקים את כל התכונות והפונקציונליות המתקדמות שאתם צריכים? או שתמצאו תוסף שנראה כמו הפתרון הטוב ביותר עבורכם, עם כל האפשרויות והיכולות שאתם מחפשים, אבל הוא מסורבל וקשה להגדרה ולניהול.

הכל קם ונופל על ההתאמה ליכולות שלכם. לחלופין, אם אתם שוכרים איש מקצוע, שיעזור לנהל או להפעיל את האתר שלכם, ודאו שהתוסף שבחרתם תואם ליכולות שלו.

מצאו את התוסף המתאים עם חווית המשתמש הטובה ביותר

בואו נשים בצד את הצרכים שלכם לרגע. אתם רוצים גם לשקול איזה תוסף מנויים יתן למנויים שלכם את החוויה הטובה ביותר.

נכון, חלק מחוויית המשתמש שלהם והאופן שבו האתר שלכם ייראה תלוי לא מעט בעיצוב שלו. אבל התוסף שתבחרו עדיין אמור להקל עליכם בטיפול באיזורי המנויים באתר. זה כולל גם כמה פשוט יהיה למנויים שלכם להתחבר ולגשת לתוכנים המוגנים. אתם רוצים שהאתר יספק חוויה חלקה למנויים שלכם כל הזמן. זה כולל תהליך רישום מהיר ואזור מנויים מסודר היטב. המנויים שלכם רוצים להרגיש בנוח כשהם מבקרים באתר שלכם. התחושה הזו יכולה גם לתרום ולעודד את המנויים לחזור לאתר כל הזמן. מנויים שמרגישים בנוח נוטים לחזור.

איך להקים אתר מנויים בוורדפרס?

אחרי שבחרתם את התוסף המתאים ביותר עבורכם, הגיע הזמן להתחיל להגדיר את האתר ולהעלות אליו את התוכנים שלכם.

אתם יכולים להגדיר אילו חלקים מהאתר והתוכן צריכים להיות מוגנים עם תוסף המנויים שלכם,  בזמן שתוכלו להשתמש בוורדפרס כדי ליצור את התכנים.

השקיעו זמן ומאמץ ביצירת התוכן הראשוני באתר שלכם וודאו שהוא מדויק ואינפורמטיבי. האזור הפתוח ואזור המנויים ימלאו כל אחד חלק חשוב בהצלחה של האתר ושלכם.

האזור הפתוח חייב להיות מסקרן ומעניין מספיק כדי לעורר את סקרנותם של אנשים ולעודד אותם להירשם. אזור המנויים  חייב לתת מספיק ערך כדי להצדיק את דמי המנוי, אם מדובר במנוי בתשלום. שני האזורים האלו פועלים יחד, כדי ליצור עניין במה שאתם מציעים ואז לתת את מה שהבטחתם, כאשר גלושים מחליטים להצטרף לאתר כמנויים.

גם לתבנית העיצוב שתבחרו יש תפקיד חשוב. יש הרבה אפשרויות, כך שיהיה לכם מבחר גדול. בחירה בעיצוב נקי וברור יכולה להועיל, במיוחד בדף מכירה. תבנית עיצוב פשוטה יכולה להועיל גם למנויים, כיוון שהיא תאפשר להם לנווט באתר בקלות, הם יוכלו לראות ולהבין הכל מבהירות. אולי תרצו לשקול תבניות עיצוב, שמותאמות במיוחד לאתרי מנויים.

אם אתם משתמשים בתבנית, שמציעה עיצובים שונים, יכול להיות שיהיה לכם כדאי להשתמש בעיצוב אחד עבור התוכן הציבורי שלכם, ובעיצוב אחר עבטר התוכן למנויים. זה עוזר ליצור הפרדה ויזואלית בין תוכן מוגן לציבורי.

האם אפשר לבנות אתר מנויים עם Wix?

נכון, אתם קוראים את הפוסט הזה באתר וורדפרס, ואני גם מקים אתרי מנויים מבוססי וורדפרס, אבל בואו נענה על השאלה הזו אחת ולתמיד. זו הולכת להיות בערך ההתייחסות היחידה שלי ל-Wix.

התשובה הקצרה היא כן. אפשר לבנות אתר מנויים עם Wix.

זו אחת השאלות המחפשות ביותר ברשת, ומובן שכן, מכיוון שלא כולם משתמשים בוורדפרס וחלק עשויים להעדיף את Wix.

עם זאת, כשאתם שוקלים על איזו פלטפורמה כדאי לכם להקים את אתר המנויים שלכם, כנראה ש-Wix לא תיתן לכם את הפתרון האידיאלי, כיוון שהיא לא מספקת את כל אותה פונקציונליות, גמישות ונגישות שמגיעות עם וורדפרס.

איזה תוסף מנויים הוא הטוב ביותר עבורכם?

יש הרבה תוספי מנויים שתוכלו לבחור. אבל איזה מהם מתאים לכם? התשובה, בסופו של דבר, תהיה תלויה במה שאתם צריכים, מה התקציב שלכם ומה אתם רוצים להשיג.

אני בהחלט מקווה שהטיפים שנתתי בפוסט הזה יעזרו לכם למצוא את תוסף המנויים שמתאים לצרכים שלכם, ומספק את חווית המשתמש הטובה ביותר למנויים שלכם.

אבל אם אתם אומרים לי “אסף, בחייך, בוא תחסוך לנו את הזמן ותמליץ מהניסיון שלך”, אז תוסף המנויים הטוב ביותר שקיים היום בשוק הוא Wishlist Member.

שתפו את הפוסט

Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email

בטוח שיעניין אתכם גם...

סמינר יומי לעסקים

תכנית 6 השלבים לבניית שיתוף פעולה ריווחי

מחזור מס' 5 של

סמינר שיתופי פעולה

יוצא לדרך!

בודק...