המהלך הגאוני שבנינו לדורון גושן בעסק

תוכן עניינים

הרבה עסקים לא מבינים את החשיבות של יצירת מעמד ומיתוג של אוטוריטה כמקפצה לעסק

באמצעות מעמד ויצירה של מיתוג כאוטוריטות מובילות בתחומכם אנחנו עוזרים להגדיל את התנועה לעסק שלכם ולסגור יותר עסקאות.

זה הדבר שהיה הכי חשוב לדורון גושן אי שם בשנת 2016.

דורון גושן איש יקר וקולגה, מומחה בליווי ליצירת קורסים דיגיטלים, כשרק פתח את העסק של ליווי ליצרת קורס דיגיטלי, הוא שיתף אותנו שהחלום הכי גדול שלו הוא שיגיעו אליו לידים שבשלים לרכישה.

הוא שיתף אותנו שהלידים מהפרסום הממומן יקרים, קרים והמשפכים מתישים, אותו ואת הלקוחות שלו…

דורון רצה שה-ROI (החזר השקעה) יהיה גבוה, שהעלות לליד לא תהיה יקרה, או במילים שלו – “שאצליח להחזיר את ההשקעה בפירסום”. הוא ביקש “שיגיעו לידים שבשלים ורוצים לקנות ממני. שיגיעו בשלים לרכישה, כמו לידים שמגיעים מהמלצה”.

היינו מוכנים לזה וביקששנו “תן לנו להפוך אותך לאוטוריטה, כזה שהלידים יבואו רותחים. אתה הולך להתפוצץ ברשת. תן לנו לגרום לכל השוק להמליץ עליך.”

מה המהלך הגאוני שיצרנו לדורון גושן?

תוך 30 יום בנינו מכונה מטורפת.

הרמנו לו כנס דיגיטלי (ואחריו עוד כמה) עם לא פחות מ-15 מומחים, שהתחילו להמליץ עליו.

הצלחנו לגייס את כל השמות הכי גדולים לטובת הכנס שלו. מומחים כמו לירון מור, גיל אורלי, אסף אפשטין, ועוד…

בכנס, כל מומחה נתן הרצאה דיגיטלית מלאה בערך על הנושא הכי חם של בניית קורסים דיגיטלים ומשפכי שיווק. כל ליד שנכנס לכנס פינה לעצמו את הזמן להקשיב לכל ההרצאות של הכנס ולכל הערך שכל מומחה הביא איתו.

איך דורון הגיב כשסיפרנו לו שחצינו את רף ה-750 לידים תוך שבוע?

בסוף השבוע הראשון כבר חצינו את רף ה-750 לידים(!!!).

דורון לא האמין באיזו מהירות הלידים נרשמים ועוברים דרך המשפך, שהוביל בסופו של דבר למכירה של תכנית הליווי שלו.

ההצלחה של המהלך הזה היתה פנומנלית. פתאום כל השוק מדבר על דורון גושן. הלידים הגיעו אליו רותחים וקנו את השירותים שלו!

איזה חלום.

אחרי הכנס התקשרנו לדורון, וכל השיחה הרגשנו מוזר…

דברים שנראו לנו ברורים, שינו לדורון את העסק מקצה לקצה, בלי שהשקיע שקל על ממומן ויצרו לו לידים רותחים.

התמוגגנו.

כמה כיף להיות חלק מגורמי ההצלחה של הלקוחות שלנו.

איך ממירים כל כך הרבה לידים חמים ללקוחות משלמים?

750 לידים מכנס תוך שבוע אחד זה מספר שבאמת לא נתפס.

בפרסום ממומן נדרשים חודשים של עבודה והרבה שעות של השקעה ולא רק בכסף, כדי להגיע למספרים כאלה.

זה כמעט בלתי אפשרי לקבל כמות כל כך גדולה של לידים שמגיעים בשלים לרכישה, כמו לידים שמגיעים מהמלצה מפה לאוזן.

אז איך הכי נכון להמיר כל כך הרבה לידים בבת אחת? לא בבת אחת. 

הלידים מכנס דיגיטלי בסדר גודל כמו זה של דורון, או משיתוף פעולה שעשיתם, צריכים לקבל מכם עוד ערך.

ככל שתופיעו יותר ותתנו עוד ועוד ערך – בכל פלטפורמה שמתאימה לתחום שלכם – וככל שתכתבו יותר לרשימת התפוצה שלכם – כך יגדל מעמד האוטוריטה שלכם, ואז, ורק אז כשתעשו מעמד מכירה, הלידים יהיו סופר בשלים לרכישה.

מה הדבר הכי חשוב שצריך לקרות כדי ליצור מעמד של אוטוריטה?

הדבר הכי חשוב הוא לא לפחד להיות בפרונט.

אתם הפנים של העסק שלכם.

כאשר תביאו את עצמכם לפרונט, תתנו ערך ותספקו לקהל שלכם את מה שהוא צריך – כך הקהל שלכם ימשיך לצרוך את התכנים שלכם, ירכוש את המוצרים והשירותים שלכם ויהפכו להיות השגרירים שלכם, שממליצים על השירות שלכם.

שתפו את הפוסט

Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email

בטוח שיעניין אתכם גם...

בודק...