איך סדרות מיילים אוטומטיות ישנו את העסק שלכם

תוכן עניינים

מחפשים שיטה להתחבר לקהל שלכם, להגדיל את רשימת התפוצה שלכם, ולהיות בצמיחה מתמדת? סדרות מיילים אוטומטיות יכולות לעזור לכם למשוך לקוחות ולהגדיל המרות. והכי חשוב, פשוט מאוד להשתמש בהן. סדרות מיילים אוטומטיות מאפשרות לכם לשלוח הודעות מותאמות אישית ישירות לתיבות הדואר הנכנס של הלקוחות שלכם. אתם יכולים להציע תוכן איכותי והצעות מותאמות לצרכיהם, באמצעות פילוח והתאמה אישית. בפוסט הזה נראה לכם את 5 הדרכים שבהן סדרות מיילים אוטומטיות יכולות לשנות את העסק שלכם ואת הצעדים שאתם צריכים לעשות כדי להתחיל.

מה זה סדרת מיילים אוטומטית?

סדרת מיילים היא סדרה של הודעות קשורות המכוונות לפלח מסוים ברשימה שלכם. המיילים נשלחים בזמנים שנקבעו מראש או מופעלים על ידי התנהגויות ספציפיות.

דוגמה טובה תהיה מייל “ברוכים הבאים” שלכם, שנשלח כאשר מישהו חדש נרשם לרשימה שלכם. לחלופין, רכישה עשויה להפעיל סדרת המשך המספקת מידע על השימוש במוצר ומכירה נוספת על סמך הרכישה הזו.

סדרות מיילים יעילות יותר משיווק טיפוסי בדואר אלקטרוני בגלל היכולת לפלח ולשלוח בזמנים אופטימליים. כל התהליך הוא אוטומטי, כך שאתם יוצרים את התוכן והפילוח רק פעם אחת, ומערכת הדיוור שלכם עושה את השאר.

1. מעורבות טובה יותר של לקוחות

סדרות ממוקדות מציעות מעורבות טובה יותר מרשימת דיוור טיפוסית. באמצעות פילוח ניתן לשלוח מסרים אישיים ורלוונטיים. כשהמנויים שלכם יראו שהמיילים שלכם מותאמים במיוחד עבורם, הם ישימו לב. אתם יכולים ליצור פילוחים על סמך הדברים הבאים:
לדוגמה, חלק מהמנויים שלכם עשויים לגור באזור שלכם. אתם יכולים ליצור פילוח מקומי ולשלוח הזמנות לאירועים לא מקוונים או קופונים שהם יכולים להשתמש בהם בחנות הפיזית שלכם. מה דעתכם ליצור פילוח רק למי שכבר ביצע רכישה? אתם יכולים לעשות אפסייל או קרוס-סייל, או ליצור הצעות VIP כדי להודות להם על הרכישה שלהם. אתם יכולים לזהות פלח בשוק שלכם שסובל מבעיה ספציפית ולשלוח סדרת מיילים עם פתרונות לבעיה הזו. המפתח הוא להבין את הקהל שלכם ומה הם צריכים מכם. לאחר מכן תוכלו להתאים אישית את החוויה ולהגדיל את המעורבות שלהם.

2. יעילות מוגברת

כדי להפעיל סדרות מיילים אוטומטיות ביעילות אתם צריכים לתכנן וליצור תוכן. הדבר המדהים הוא שברגע שהכל מוגדר, הסדרה פועלת על טייס אוטומטי. מערכת הדיוור תשלח עבורכם הודעות, תתחיל סדרות בזמנים שנקבעו מראש, תטפל במשימות כמו אישורי הזמנה ותאסוף עבורכם נתונים. כאשר אתם לא צריכים לטפל במשימות החוזרות ונשנות הללו, אתם יכולים להשקיע זמן בניהול פעילויות בעלות ערך גבוה יותר. אתם יכולים, למשל, להתמקד בניתוח הסטטיסטיקות שלכם ולמצוא דרכים לשיפור וייעול המאמצים שלכם. אתם תפיקו יותר מהשיווק בדואר אלקטרוני שלכם, תוך כדי שתעבדו על זה פחות.

3. התאמה אישית גבוהה

שיווק בדואר אלקטרוני עובד כי זה מאוד אישי. אבל מה קורה כאשר רשימת המנויים שלכם גדלה, ואתם לא יכולים לתת לה את המגע האישי? סדרות מיילים אוטומטיות עוזרות לכם לשמור על המגע האישי, תוך מענה לצרכי המנויים שלכם, גם כשהרשימה שלכם גדלה. אינטגרציה עם כלים כמו מערכת CRM עוזרת לכם לעשות זאת ביעילות רבה יותר. מערכת CRM אוספת ומארגנת את כל נתוני הלקוחות מהשיווק שלכם בדואר אלקטרוני וממקורות אחרים. עם כל המידע הזה במקום אחד, אתם יכולים לקבל החלטות מהירות ולהמשיך להתייחס לכל מנוי באופן אישי.

4. טיפוח לידים

סדרות מיילים אוטומטיות הן כלי רב עוצמה לטיפוח לידים והעברתם במשפך המכירות שלכם. טיפוח לידים הוא תהליך של בניית מערכות יחסים עם לקוחות פוטנציאליים, המכונים לידים, והעברתם במסע הלקוח. אתם מלמדים אותם ומציגים להם הצעות כדי להמיר אותם ללקוחות. אתם יכולים להשתמש בסדרות המיילים שלכם עבור כל שלב במסע הזה. מיילים אינפורמטיביות מציעים טיפים, משאבים ועזרה בבעיות, בעוד שמיילים של קידום מכירות קוראים להם לפעולה. אתם תיצרו קשר דרך התוכן שלכם ותאספו נתונים חיוניים לטיפוח לידים בתהליך. היכולת לפלח את הרשימה שלכם עוזרת לכם לבצע אופטימיזציה של כל שלב במשפך המכירה. לדוגמה, אתם יכול ליצור פילוח למנויים חדשים בשלב המודעות (awareness). המטרה כאן היא לספק ערך ולבנות אמון תוך היכרות עם המותג שלכם. יצירת פילוחים לשלבים מאוחרים יותר היא גם רעיון מצוין. הם יכולים לעזור לקדם לקוחות פוטנציאליים לקראת רכישה ולהבטיח שהם מוצאים את המוצרים או השירותים שהם מחפשים.

5. יותר המרות ורווחים

סדרות מיילים אוטומטיות מייעלות את השיווק שלכם ויוצרות מעורבות של הקהל שלכם, כך שתראו שיעורי המרות גבוהים יותר ויותר הכנסות. סדרות מיילים מציעות החזר גבוה על ההשקעה. באמצעות מיקוד טוב יותר ומעורבות רבה יותר, יהיו לכם יותר הזדמנויות לעשות אפסיילים וקרוס-סיילים. הסטטיסטיקות שלכם יראו לכם איך לשפר ולמקסם כל נקודת מגע עם המנויים, למכירות טובות יותר. סדרות מיילים מקלות על הפיכת קונים חד פעמיים לתומכי מותג לכל החיים. אחת הדרכים לעשות זאת היא ליצור סדרות מעורבות מחודשת. סדרות אלה מכוונות למנויים שלא היו פעילים למשך פרק זמן מוגדר והן מציעות תוכן בלעדי, תמריצים או ערך מוסף אחר כדי לגרום להם לחזור להיות מעורבים.

איך להתחיל עם סדרות מיילים אוטומטיות

האם סדרות מיילים אוטומטיות זה משהו שתרצו ליישם? הצעד הראשון הוא להגדיר את המטרה שלכם. מה אתם רוצים לעשות עם הסדרות שלכם? זה יכול להיות כדי:
עכשיו כשיש לכם מטרה, הגיע הזמן לפלח. לא משנה מה המטרה שלכם, סביר להניח שפלח מסוים ברשימת הדיוור שלכם ימיר. יכולים לזהות את הפלח הזה? אם לא, בצעו מחקר כדי למצוא אותו. עכשיו, צרו סדרת מיילים המיועדת לפלח זה. התחילו עם המיקום הנוכחי של המנוי במשפך והחליטו איזה תוכן יניע אותו בצורה היעילה ביותר לעבר מטרה זו. המיילים שלכם יהיו שילוב של:
  1. מיילים אינפורמטיביים המלמדים, מציעים טיפים ופותרים בעיות
  2. מיילים פרסומיים שדוחקים במנוי לנקוט בפעולה.
האיזון הכולל צריך להיות לכיוון מידע וערך. אם תעשו את זה כמו שצריך, סביר יותר שהמנויים שלכם יבצעו את הפעולה הרצויה כאשר תבקשו מהם. לפני שתתחילו, צרו תוכנית למעקב אחר הפעילויות שלכם. אל תדאגו – לא תעשו את זה בצורה מושלמת בפעם הראשונה. אבל כל מייל בסדרה ייתן לכם משוב בעל ערך שתוכלו להשתמש בו כדי לשפר את האסטרטגיה העתידית שלכם. מדדים למעקב כוללים שיעור פתיחה, שיעור הקלקה, שיעור המרות ושיעור יציאה מהדף.

אל תעשו את 6 הטעויות האלה!

למרות שתלמדו באמצעות ניסוי וטעייה, הנה 6 טעויות קלות שכדאי להימנע מהן כשאתם מתחילים:
1. קניית רשימה

הרשימה שלכם צריכה לכלול רק אנשים שביקשו להצטרף ולקבל את המיילים שלכם.

2. כשלון ביצירת רושם ראשוני טוב

במייל ברוכים הבאים שלכם ובסדרת ה-onboarding שלכם, תעשו הכל כדי להתחיל ברגל ימין ולהציע ערך רב.

3. שורות נושא משעממות

שורות הנושא קובעות אם המנויים יקראו את המייל שלכם, אז הפכו אותן למושכות תשומת לב ו מוכוונות ליתרונות.

4. תוכן לא עקבי

ודאו שכל מייל מציע משהו שימושי לקהל שלכם ועוזר לפתור את הבעיות שלו. כאן תקבלו 52 רעיונות לתוכן שיעניין את רשימת התפוצה שלכם.

5. לוח זמנים לא עקבי

צרו תוכנית לשליחת מייליםוהיצמדו אליה. זה חשוב ליצירת אמון.

6. לשכוח קריאות לפעולה

ספרו למנויים שלכם במפורש מה אתם רוצה שהם יעשו בכל מייל והקלו עליהם לעשות זאת.

סדרות מיילים אוטומטיות מציעות דרך יעילה אפילו יותר למשוך את הקהל שלכם מאשר שיווק מזדמן בדואר אלקטרוני. התחילו היום, ותשנו את העסק שלכם.

שתפו את הפוסט

Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email

בטוח שיעניין אתכם גם...

בודק...