52 רעיונות לתוכן שיעניין את רשימת התפוצה שלכם

תוכן עניינים

בניתם את מגנט הלידים ואת דף ההרשמה שלכם. התחלתם למשוך לידים חדשים לרשימת הדיוור שלכם. מעולה!

תכננתם כמה מיילים ראשוניים כחלק ממשפך מכירות, אבל על מה תכתבו בהמשך?

אם אתם רוצים לבנות מערכת יחסים רווחית עם רשימת התפוצה שלכם, אתם צריכים לשלוח מיילים באופן קבוע. אחרת, הם ישכחו שאתם קיימים. וכשתחליטו להופיע שוב, תקבלו יותר הסרות מהרשימה מאשר הגדלת כמות המכירות.

שמירה על אספקה קבועה של רעיונות למיילים היא אחד האתגרים הגדולים ביותר. לעתים קרובות, להבין את הסיבה שבגללה רוצים לשלוח מייל לרשימה יכול להיות החלק הקשה ביותר בשיווק בדואר אלקטרוני.

כדי לעזור לכם להגביר את היצירתיות, ריכזנו רשימה של כמה רעיונות לנושאים למיילים הבאים שלכם.

קודם כל אתם צריכים להבין את היעדים שלכם לשיווק בדואר אלקטרוני. מה אתם רוצה שהנמענים שלכם יעשו?

זיהינו שלוש מטרות נפוצות וסיווגנו עבורכם את הרעיונות לנושאים, שבעזרתם תוכלו לתכנן את המייל הבא שלכם.

מטרה 1: לבסס את המוניטין שלכם כמומחים

רוב הסיכויים שלנרשמים החדשים ביותר לרשימה שלכם אין מושג מי אתם. התפקיד הראשון שלכם הוא לפתח איתם קשר, כדי שיסמכו על העצות שלכם. התחילו ביצירת מיילים שיזכירו להם מדוע הם נרשמו לרשימה שלכם מלכתחילה. הראו להם שאתם מומחים על ידי עזרה מיידית.

משהו שלמדתם לאחרונה

אתם יכולים להראות לעוקבים שלכם שאתם מקור מצוין למידע על ידי שיתוף מה שאתם לומדים. אבל אל תציפו אותם בתזכורות לכמה אתם “תותחים”. נסו לבנות את מוניטין המומחה שלכם בעדינות. ספרו להם על משהו שנתקלתם בו ש’אולי ירצו ללמוד עליו’. בדרך זו, אתם מתחשבים, מתמצאים בתחום שלכם, ולא מתרברבים.

פוסט אורח שפרסמתם

ספרו לנמענים כאשר אתם מפרסמים מאמר באתר או בבלוג אחר. לשיתוף פוסט האורח שלכם יש שני יתרונות עיקריים. ראשית, זה יותר תוכן שיעניין אותם. שנית, זה מראה להם שהמומחיות שלכם מבוקשת. אתם מישהו שכדאי להקשיב לו.

עדכוני מדיה חברתית

המוניטין שלכם לא עוצר בתיבת הדואר הנכנס של הנמענים שלכם. הם קהל ממוקד לקידום הנוכחות שלכם גם במדיה החברתית. ספרו להם אם עדכנתם את הפרופילים שלכם במדיה החברתית, או שאתם מתכננים לעלותל שידור חי. לאחר מכן הזמינו אותם להגיב ולשתף.

טעות שעשיתם

מפחדים ממה שהנמענים שלכם יחשבו עליכם כשתפשלו? למעשה, לספר להם על טעויות דווקא יכול לבנות מערכת יחסים עמוקה יותר. כשאתם מראים ללקוחות פוטנציאליים שאתם בסך הכל אנושיים, אתם הופכים לאמינים יותר. אתם יוצרים קשר רגשי כאשר מישהו יכול להתחבר אליכם. וכולנו עושים טעויות, אחרי הכל.
(רצוי רק לא להפוך את זה להרגל!)

סיפור הצלחה של לקוח

הנמענים ברשימת התפוצה שלכם לא צריכים להתחבר רק אליכם. קחו את זה צעד קדימה על ידי שיתוף סיפורי הצלחה מלקוחות דומים. הנמענים שלכם יבטחו בכם יותר, מכיוון שכבר עזרתם ללקוחות אחרים. הם גם ידמיינו את עצמם בנעלי הלקוחות המצליחים שלכם. המכירות שלכם יכולות לגדול מאוד.

שתפו בדברים חינמיים או מקורות ידע

תחשבו כמה מיילים אתם מקבלים, שאתם באמת שמחים לקבל. סביר להניח שרובם הם מיילים שבאמת נותנים לכם ערך או חוייה רגשית. השתמשו בטכניקה זו עם הנמענים שלכם כדי לגרום להם להתרגש לקבל מכם מיילים. שתפו מקורות ידע שאתם חושבים שהם יכולים להשתמש בהם, או קישורים למוצרים חינמיים שעשויים לעניין אותם.

מטרה 2: בניית מערכות יחסים מתמשכות

המיילים הראשונים שלכם מבססים את מערכת היחסים שלכם כמומחים. עכשיו הגיע הזמן לפתח קשרים ארוכי טווח עם הרשימה שלכם. דרך אחת היא לוודא שהעוקבים שלכם סומכים גם על העצות שלכם וגם על הפעולות שלכם. רוב העסקים מסתמכים על לקוחות חוזרים. אז כדאי להקדיש את הזמן כדי להישאר מכוונים לצרכים של העוקבים שלכם ולהראות להם שאכפת לכם. השתמוש ברעיונות הבאים למיילים שיבנו את מערכת היחסים שלכם לאורך זמן.

בקשו משובים

תנו לנמענים שלכם לדעת שמה שהם חושבים או מרגישים חשוב לכם על ידי בקשת משוב. הקלו עליהם לחלוק את דעתם בנושאים ספציפיים ותקבלו מידע נהדר. נסו גם לתת להם תמריצים למלא את המשובים, על ידי הצעת הנחה או מוצר חינמי בעלי ערך.

תוצאות המשובים

שלחו מייל פולו-אפ למשוב עם התוצאות. כאשר אנשים השקיעו זמן לתת משוב, הם ירצו לשמוע מה אחרים אמרו. אל תשכחו לכתוב במייל איך תשלבו את הרעיונות שלהם או תעשו שינויים על סמך דעותיהם.

פוסטים חדשים בבלוג

ספרו לנמענים שלכם כאשר אתם מעלים פוסט חדש בבלוג שעשוי לעניין אותם. אם יש לכם כמה רשימות, התאימו את המיילים האלה לפי הרלוונטיות שלהם. לדוגמה, אם כתבתם פוסט על איך להשתמש במוצר חדש, שלחו את המייל שלכם למי שרכש אותו לאחרונה.

אתם מתכנננים לטייל

הזמנת העוקבים שלכם לקבל הצצה קטנה לחיים שלכם יכולה גם לעזור להם ליצור איתכם קשר. אם אתם מתכננים טיול, ספרו להם. אם יתמזל מזלכם לקבל רשימה של אנשים שמתעניינים, אולי אפילו תשלחו מייל פולו-אפ עם תמונות אחרי הטיול. אולי אפילו תוכלו להיפגש עם כמה לקוחות בכל מקום שאאתם נוסעים אליו, כמו למשל בכנס בבתחום העיסוק שלכם!

ציינו שוב את הצעת הערך הייחודית שלכם

אם הרשימה שלכם קיימת כבר זמן מה, הזכירו להם למה הם נרשמו. אחת הדרכים לעשות זאת היא לשתף שוב את הצעת הערך הייחודית שלכם. למה הם נרשמו? למה הם צריכים לקנות מכם? אם עשיתם שינויים בהצעת הערך שלכם מאז שהם נרשמו, ספרו להם מדוע.

שאלות של לקוחות

הזמינו לקוחות לשאול אתכם שאלות וענו עליהן.זה עשוי לעזור גם לנמענים האחרים שלכם. סוג זה של תוכן רלוונטי במיוחד למי שמתלבט אם לקנות מכם משהו. חפשו שאלות שרלוונטיות לרוב הרשימה. אולי הם היו עסוקים מדי או פחדו לשאול. או שהם אפילו לא חשבו על השאלה הזו עדיין, ובמקרה זה אתם עונים עליה מראש.

תחרויות

אנשים פותחים מיילים עם מתנות חינמיות, ולתחרויות יש את אותה השפעה. תחרויות אינטראקטיביות יכולות ליצור שיחות במייל עם נמענים. תחשבו מה אתם יכולים להציע שאנשים ירצו לזכות, וודאו שהם יודעים על כך במיילים שלכם.

מטרה 3: למדו על המוצרים והשירותים שלכם

לא תמיד ברור איך להשתמש במוצר או בשירות שלכם בצורה הטובה ביותר, גם אם מדובר במשהו פשוט. על ידי שיתוף טיפים ועזרה לאנשים להשתמש במה שרכשו, אתם מגדילים את הערך שלהם. התאימו את המיילים האלה לאנשים שרכשו לאחרונה משהו. אתם יכולים גם לשלוח מיילים מסוג זה לאנשים שמראים עניין וצריכים יותר מידע כדי לקבל החלטה אם לקנות.

טעויות נפוצות (ואיך לתקן אותן)

ערכו רשימה של הדברים שיכולים להשתבש עם המוצר או השירות שלכם. צרו מדריכים, איך לתקן את הטעויות שלב אחר שלב. לעתים קרובות אנשים נרתעים מלבקש עזרה ויתייאשו, ואז הם גם לעולם לא יחזרו. אתם יכולים להימנע מזה על ידי בהפיכת הדברים לקלים ככל האפשר. הזכירו להם שהם לא לבד.

הפריכו מיתוסים של השוק

העסק שלכם תלוי לא רק בהצלחה שלכם, אלא גם בהצלחת התחום כולו. אם יש פיל בחדר, התייחסו אליו. זה חשוב במיוחד עבור חדשות וקידמה שקשורות לתחום שלכם. אם יש חדשות שמשפיעות על העסק שלכם, דברו עליהן לפני שהן יוצאות משליטתכם.

מוצרים או שירותים חדשים

כאשר אתם משחררים משהו חדש, זה ברור שאתם צריכים ליידע את הרשימה שלכם על כך. מה שלא תמיד כל כך ברור הוא כמות המידע שיש לכלול במייל הזה. ספרו להם למה לצפות ומה הם צריכים לדעת. מצאו איזון בין הצפה לבין מידע מספיק, כדי שהם יוכלו לעשות את הצעד הבא.

איך לעשות משהו

מייל שמסביר שלב אחר שלב איך לבצע משימה עם מוצר יעזור למנוע טעויות. זה יכול לכסות משימות או פונקציות אופייניות שהמוצר/שירות שלכם יכול לעשות. לחלופין, זו יכולה להיות תכונה בלעדית שרובם עדיין לא יודעים עליה.

דוחות אינפורמטיביים

השתמשו בכל התוכן שיצרתם בעבר על ידי חיבור חלקים רלוונטיים. פוסטים בבלוג, הדרכות, אינפוגרפיקות ותוכן אינפורמטיבי אחר יכולים ללכת לאיבוד בארכיונים. דוח מובנה של תוכן זה מקל על הקהל שלכם למצוא אותו. אתם לא רק תחסכו זמן במענה לשאלות, אלא יהיה לכם עוד תוכן חינמי חשוב לחלוק.

תוכן וידאו

אחת הדרכים הטובות ביותר לתפוס כמה ציפורים במכה אחת היא לכלול תוכן וידאו במיילים שלכם. עם וידאו, אתם יכולים להתבסס על מוניטין המומחה שלכם על ידי לימוד הקהל. אתם יכולים גם לעבוד על מערכת היחסים שלכם עם הקהל על ידי כך שתיתנו מושג טוב יותר מי אתם. הם לומדים מכם והם רואים את האני האמיתי שלכם. לבסוף, השתמשו בווידאו כדי לטפל בנושאים שלקוחות שואלים עליהם לעתים קרובות.

רוצים רשימה של רעיונות לנושאים, שתוכלו להשתמש בהם כל השנה?

יצירת תוכן איכותי על בסיס קבוע היא המפתח לרשימת דיוור איכותית. אנשים יראו את המייל שלכם ויצפו לקבל מידע בעל ערך. אז הקפידו על זה. השתמשו ברעיונות אלה כנקודת ההתחלה שלכם לפיתוח לו”ז לדיוורים. לאחר מכן ערכו תוכנית שתוכלו להפעיל ולהתאים אותה כדי לענות על כל אחד מצרכי הלקוחות שלכם, יהיו אשר יהיו.

בנוסף ל-19 הרעיונות שהרחבנו עליהם בפוסט, הוספנו עוד 33 רעיונות, כדי שתהיה לכם רשימה של 52 רעיונות, כך שתוכלו לשלוח לפחות מייל אחד בשבוע לרשימה שלכם.

מוזמנים להשתמש ברעיונות כמו שהם, או לשנות אותם כך שיתאימו בדיוק לאופי הרשימה והעסק שלכם.

שתפו את הפוסט

Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email

בטוח שיעניין אתכם גם...

בודק...