השוואת תוספים ליצירת אתר חברים

תוכן עניינים

אתר וורדפרס יכול להיות דרך מצוינת לייצר הכנסה. אחת הדרכים הפופולריות ביותר לייצר רווחים מאתר אינטרנט היא על ידי הפיכתו לאתר חברים.

שיטה זו אידיאלית ליוצרי תוכן שיש להם תשוקה ליזמות, אך לא בהכרח רוצים להפעיל חנות מסחר אלקטרוני. במקום למכור מוצרים, אתם יכולים להציע תוכן בלעדי המנוהל באמצעות מערכת מנויים.

אם זה נשמע כמו משהו שיכול לעניין אתכם,, המאמר הזה הוא בשבילכם. כאן תמצאו מבחר של תוספים מובילים לניהול אתר חברים מבוסס וורדפרס.

בחרנו להציג את התוספים הטובים ביותר, בהתבסס על התקציב והצרכים שלכם.

למה כדאי להשתמש בתוסף מנויים?

אתר חברים הוא אחת הדרכים לאמץ מודל הכנסה חוזרת וקבועה. מבחינה מיתוגית, מודל זה יחזק את האמינות שלכם ויספק לכם מערכת יחסים חזקה יותר עם הקהילה שלכם.

בדומה לאתר מסחר אלקטרוני, לאתר חברים יש תכונות ופונקציונליות שרלוונטיים כדי לפעול כהלכה. כאן נכנסים לתמונה תוספים לניהול אתר חברים מבוססי וורדפרס.

הנה מה שתוסף כזה יכול לעשות כדי לעזור עסק שלכם להפעיל אתר חברים:

הגדרת הרשאות משתמש

תכונה זו מאפשרת לכם לפרסם תוכן בלעדי עבור קבוצות מסוימות של משתמשים בהתבסס על רמת המנוי שלהם.

גביית תשלומי מנוי

מנויים ומשתמשים חדשים יוכלו לרכוש תוכנית מנוי או לחדש את המנוי שלהם מבלי לעזוב את האתר שלכם.

חלוקת קודי קופון להנחות

זה שימושי במיוחד לעידוד רכישות ושיווק נוסף של המותג שלכם.

אוטומציה לתזכורות

מנויים יידעו מתי עליהם לחדש את המנוי שלהם רק על ידי גישה לחשבון שלהם, ויחסכו לכם את הזמן והמאמץ ליצור איתם קשר אחד אחד.

שליטה בטפטוף תוכן

מאפשר לכם לשחרר כמות מסוימת של תוכן במשך הזמן כדי לשמור על מנויים.

פיתוח תוכניות מנוי מרובות רמות

זה מקל על אספקת תוכן מדורג או להציע ניסיון ללא מנוי למשתמשים חדשים.

5 תוספי הפרימיום לניהול אתר חברים

בעוד שתוספי מנויים חינמיים רבים יכולים לעזור לכם לבנות אתר חברים, הם בדרך כלל מגיעים עם תכונות ותמיכה מוגבלים.

לכן, בחירה בתוסף פרימיום תבטיח שיש לכם את כל הכלים הדרושים כדי לספק למנויים שלכם חווית משתמש מעולה.

כדי לצמצם את החיפוש שלכם, ריכזנו רשימה של התוספים הטובים ביותר לניהול אתר חברים, ששווה להשקיע בהם.

Wishlist Member

Wishlist Member הוא אחד מהתוספים הוותיקים ביותר לניהול אתר חברים בוורדפרס בשוק, והוא מצליח להישאר בתחרות כיוון שהוא מציע מערכת ניהול מנויים חזקה ואמינה.

WishList Member נותן לכם שליטה מלאה על מספר רמות המנוי. אתם יכולים ליצור מבצעים ממוקדים עבור מנויים ספציפיים בתשלום ולהפוך פעולות שונות לאוטומטיות באמצעות מערכת לוגית של הגדרות.

לא רק שאתם יכולים להגביל את הגישה לתוכן, אלא שאתם יכולים גם לאחסן אותו בארכיון כדי לעודד מנויים. בדרך זו, רק משתמשים שנרשמו לפני שתוכן ספציפי הועבר לארכיון יכולים לגשת אליו.

עם WishList Member, יצירת אתר חברים קלה יותר על ידי שימוש במספר הגדרות תשלום ואינטגרציות. מלבד תמיכה במערכות ניהול למידה רבות, בוני דפים וכלי שיווק בדואר אלקטרוני, התוסף מתממשק למאות ואלפי מערכות באמצעות פלטפורמות אוטומציה no-code.

מערכת ניהול המנויים של התוסף מרשימה לא פחות, ומבטיחה שכל הנתונים המאוחסנים במערכת עומדים ב-GDPR. והאינטגרציה עם מערכות דיוור מאפשרת לכם לשלוח הודעות למנויים, ולעדכן אותם לגבי המוצרים והמבצעים שלכם.

MemberPress

MemberPress מתגאה בתהליך הגדרה קל וביכולות נרחבות של הגבלת תוכן, המאפשרות לכם להגביל את הגישה לדפים, פוסטים, קבצים ואפילו קטגוריות. אתם יכולים גם להתאים אישית את דפי התמחור שלכם באמצעות התבניות המובנות מראש.

מלבד תמיכה בטפטוף תוכן, MemberPress מאפשר לכם להגדיר תאריכי תפוגה של גישה לתוכן. יתר על כן, מערכות החיוב האוטומטיות של MemberPress מקלות על הענקת וביטול חברות בהתבסס על התשלומים.

MemberPress יכולה לעזור להגביר את שיעור שמירת המנויים שלכם על ידי תמיכה בתוספי פורומים שונים, כמו bbPress, המאפשרים לכם ליצור פורום מוגן בסיסמה. אתם גם יכולים ליצור ולהתאים אישית קודי קופון כדי לעודד הרשמות.

האינטגרציה של התוסף עם תוספים לניהול שותפים מאפשר לכם להשיק תוכניות שותפים כדי להרחיב את הקהילה שלכם עוד יותר. אתם יכולים בקלות לעקוב אחר צמיחת האתר שלכם באמצעות הדוחות שנוצרו על ידי התוסף.

החלק הטוב ביותר הוא ש-MemberPress תומכת באינטגרציות של Zapier, כלומר אתם חופשיים להרחיב את הפונקציונליות של האתר שלכם באמצעות אפליקציות אינטרנט שונות המסופקות על ידי כלי האוטומציה.

Paid Memberships Pro

Paid Memberships Pro הוא אחד מתוספי המנויים הטובים ביותר של וורדפרס בשוק כיום. למרות שהעלות שלו גבוהה למדי עבור רישיון לאתר אחד, התוסף מכיל תכונות שימושיות כדי ליצור את חווית המנוי הטובה ביותר האפשרית.

פונקציונליות הליבה שלו מאפשרת לכם להגביל סוגי תוכן שונים ולספק הצצה כדי לעודד מנויים. מכיוון שהוא תומך בטפטוף תוכן, אתה יכול לקבל גישה בטפטוף לתוכן בלעדי על סמך תאריך ההתחלה המיוחס לכל רמת מנוי.

התוסף מאפשר ליצור רמות מנוי ללא הגבלה עם תמחור שונה לכל רמה ומציע גם יכולות של חשבון ילד המקושר לחשבון אב (מעולה למי שמוכר לארגונים). תכונת תקשורת מייל מאפשרת לתקשר בקלות עם המשתמשים ולהפוך תזכורות תשלום לאוטומטיות.

התוסף מאפשר לכם ליצור מנויים בתשלום חד פעמי או תשלום חוזר. אפשרויות התשלום הנתמכות משתנות, החל משירותי תשלום מקוונים ועד לשיטות לא מקוונות כמו המחאות.

התוסף יכול להפיק דוחות מכירות והכנסות כדי לעזור לכם לקבל החלטות עסקיות טובות יותר. אתם עשויים לקבל תובנות טובות יותר לגבי הרשמות וביטולי מנוי, פעילות מנוייםוהמנויים הנאמנים ביותר שלכם.

האינטגרציה שלו עם AffiliateWP מאפשרת לכם ליצור תוכנית שותפים ולהפוך מנויים לשותפים. זה מאפשר לכם לתגמל מנויים שמביאים מנויים חדשים עם קודי קופון ותעריפי מנוי מיוחדים.

Restrict Content Pro

Restrict Content Pro הוא עוד תוסף מנויים מצוין ששווה לבדוק. תוסף פופולרי זה מספק כלים קלים לשימוש למתחילים שרוצים לבנות אתר מנויים מקצועי מבוסס וורדפרס מאפס.

כדי להציע את החוויה הטובה ביותר האפשרית, Restrict Content Pro מספקת לוח בקרה ללקוחות המציג את פרטי החשבון של כל מנוי, כולל חשבוניות PDF עבור כל תשלום.

בדומה לתוספים קודמים, Restrict Content Pro מאפשר לכם ליצור רמות מנוי בלתי מוגבלות, כמו גם מנוי בחינם, מנוי ניסיון ומנוי בתשלום. התוסף גם תומך באינטגרציה עם WooCommerce וגם בספקי תשלום שונים, כמו PayPal, Stripe ו-2Checkout.

מה שמייחד את Restrict Content Pro מהשאר הוא “תכונת הפרופורציה” שלו. מנויים צריכים לשלם את הפרש המחיר בין רמות המנוי אם הם מחליטים לשדרג. זה עוזר לכם לבנות מערכות יחסים חזקות עם מנויים מכיוון שאתם מחייבים רק עבור התוכן שנצרך.

Restrict Content Pro מסוגלת גם להפיק דוחות מפורטים של ביצועי האתר החודשיים וההכנסות, כמו גם מעקב אחר עסקאות בפורמט ברור.

Restrict Content Pro להגדיל את היכולות עם מבחר הרחבות נהדרות. חלקן מאפשרות לכם לטפטף תוכן, ליצור מנוי קבוצתי, לקבוע תאריכי תפוגה של מנוי ולעבד נתוני מנוי עם API.

MemberMouse

כשמדברים על התוספים הטובים ביותר כיום לניהול מנויים, אנחנו לא יכולים להתעלם מ-MemberMouse. התוסף הזה לא רק מצייד אתכם בהמון תכונות אלא גם מוודא שתקבלו את החוויה הטובה ביותר ממנו.

MemberMouse מתגאה בתהליך הפעלה מהיר ובתכונת יבוא מנויים פשוטה, המקלה על העברת נתונים מפלטפורמת מנויים אחרת באמצעות קובץ CSV. אתם יכולים להתאים אישית את דף הרישום וההתחברות שלכם ולאפשר את הפונקציונליות של “שכחתי סיסמה”.

מלבד האפשרות להגביל תוכן, MemberMouse נותן לכם את היכולת למכור תוכן בלעדי כדי להגדיל רווחים. מנויים יכולים לשתף חלקים מהתוכן המועדף עליהם במדיה החברתית, ולהגביר עוד יותר את חשיפת המותג שלכם.

מבחינה אבטחה, MemberMouse מאפשר לכם להגדיר מספר מקסימלי של ניסיונות כניסה. בנוסף, התוסף יכול לנעול חשבונות משותפים כדי להפחית את סיכוני האבטחה.

כדי להקל על העבודה שלכם, MemberMouse מציע פונקציות אוטומטיות שונות לגבי מעורבות מנויים, תמיכה ושיווק. מצטרפים חדשים יכולים גם להשתמש בפרטי ההתחברות שלהם למדיה החברתית כדי לגשת לתוכן המוגן שלכם.

תכונת שחזור עגלה נטושה עוזרת לכם לשמור על שיעור שימור המנויים. אתם יכולים להציע למנוי לשנמך את רמת המנוי שלו כדי למנוע ממנו לבטל את המנוי לחלוטין.

מה לחפש בתוסף לניהול מנויים?

עם כל כך הרבה תוספים מעולים בשוק, בחירת התוסף המתאים לכם עשויה להיראות מסובכת בהתחלה.

הנה מספר גורמים שיש לקחת בחשבון בעת ​​בחירת התוסף הטוב ביותר לניהול מנויים באתר שלכם.

קלות השימוש

תוסף מנויים מצוין צריך לא רק לארוז את כל הכלים שאתם צריכים, אלא גם להבטיח שהם קלים לשימוש, אפילו למתחילים.

בנוסף, כדאי לוודא שהתוסף משתלב כראוי עם האתר שלכם ותואם לתוספים וערכות נושא המותקנים בו. אחרת, אתם מסתכנים בקשיים טכניים בעת פיתוח אתר המנויים שלכם.

פיצ'רים כלולים

כמו רכישת כל מוצר אחר, אתם רוצים לקבל את התמורה הטובה ביותר לכסף שלכם. נניח שאתם מחפשים תוסף פרימיום לניהול מנויים. במקרה זה, עדיף לבחור את זה שלא רק עונה על הצרכים שלכם אלא גם כולל משאבים נוספים כדי לשפר עוד יותר את חוויית ניהול המנויים שלכם.

חלק מהפיצ’רים שעליכם לשקול הם אינטגרציות נתמכות, טמפלייטים, יכולת טפטוף תוכן ואוטומציה של מערכת. הוספת תכונות אלה לתוכנית שלכם תעזור להפחית עלויות פיתוח מערכת נוספות ולהקל על העבודה שלכם.

ספקי תשלום

המטרה של בניית אתרי מנויים היא לייצר הכנסות. לפיכך, האתר שלכם צריך להיות בעל הטכנולוגיה הנדרשת כדי לקבל תשלומים מקוונים.

מכיוון שכל תוסף מנויים מתחבר לספקי תשלום שונים, הקפידו לקחת בחשבון את הפלטפורמות המועדפות על קהל היעד, זמינות במדינות שונות והמטבעות הנתמכים שלכם.

אם אתר המנויים שלכם פונה לקהל בינלאומי, עדיף לבחור תוסף מנויים שתומך בספקי תשלום פופולריים לתשלומים בינלאומיים, כמו PayPal.

מצד שני, אתרי מנויים המכוונים לקהילות מקומיות עשויים להפיק תועלת מבחירה בתוסף המספק אינטגרציה גם עם חברות אשראי מקומיות.

תמיכה

התנגשויות בין תוספים ושרת אחסון הן חלק מהבעיות הנפוצות יותר שאתם עלולים להיתקל בהן בעת ​​הגדרת תוסף באתר שלכם. כדי להבטיח התקנה ותחזוקה חלקה של המערכת מההתחלה, חיוני לבחור תוסף מנויים עם תמיכת לקוחות אמינה.

מלבד הידע במוצר כדי לפתור בעיות הקשורות לתוספים, תמיכה טובה צריכה להיות זמינה באמצעות ערוצים מרובים וזמינה בכל עת שצריך. מכיוון שזמן השבתה עלול לגרום לאובדן הכנסות ולחוסר שביעות רצון של מנויים, תרצו להימנע מכך בכל מחיר.

עם זאת, היזהרו מתוספי מנויים שמוכרים את תמיכת הלקוחות שלהם כמוצר נפרד. מכיוון שתמיכה ממלאת תפקיד אינטגרלי במערכת המנויים שלכם, מפתח התוסף באופן אידיאלי לא אמור לייצר ממנו רווחים מלכתחילה.

לסיכום

ראיתם כמה מהתוספים הטובים ביותר לאתרי מנויים ולמדתם אילו גורמים לשקול בעת בחירת אחד. באופן אידיאלי, התוסף הטוב ביותר מתאים ליעדים, לתקציב וליכולות שלכם. אתם גם רוצים לוודא שלתוסף יש ביקורות טובות והוא מתעדכן לעתים קרובות כדי למנוע פרצות אבטחה הנגרמות על ידי תוספים.

עם זאת, הדרך הטובה ביותר לבחור את התוסף הנכון היא לבצע מחקר מקיף ולקחת בחשבון את הצרכים והתקציב שלכם. בהצלחה!

 

שתפו את הפוסט

Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email

בטוח שיעניין אתכם גם...

בודק...