איך הגיע גיל אורלי לרשימת תפוצה של אלפי עוקבים?

תוכן עניינים

עסקים שעובדים נכון בדיגיטל יודעים שרשימת תפוצה זה הנכס הכי חשוב לתחזק

עסקים שעובדים בצורה נכונה עם אלפי עוקבים ברשימת התפוצה, מגלים הזדמנות ייחודית להתאים את התוכן וההצעות שלהם להעדפות ולצרכים של הקהל שעוקב אחריהם.

באמצעות סקרים ומשוב, אנחנו מבינים טוב יותר את ההעדפות של הקהל ויכולים לספק תוכן שהוא לא רק רלוונטי אלא גם בעל ערך לקהל שלנו.
על ידי ניתוח מעורבות והבנת התנהגות מנויים, אנו משיגים הבנה עמוקה יותר של ההעדפות, הצרכים והציפיות של הקהל.

הידע הזה עוזר לנו לחדד את האסטרטגיות שלנו, לשפר את ההיצע שלנו ולספק לקהל שלנו חוויה מעשירה עוד יותר.

אנחנו יכולים להציע הצעות בלעדיות, לתת קדימות בהשקות של מוצרים ושירותים חדשים והטבות אחרות בהתאם למה שהקהל שלנו צריך ומחפש.

רשימת התפוצה שלנו משמשת כמרכז קהילה מקוון, ומחברת בין אלפי אנשים שחולקים עניין משותף.

על ידי תחזוקה שוטפת של רשימת התפוצה, אנו יוצרים פלטפורמה ליצירת רשת לשיתוף ידע ושיתופי פעולה.

יש לנו הזדמנות ליצור אינטראקציה עם מנויים אחרים, להחליף רעיונות וליצור קשרים משמעותיים בתוך הקהילה.

גיל אורלי (1)
גיל אורלי ודקלה אפשטין

איך מגדילים את רשימת התפוצה בעיקביות וללא פרסום ממומן?

עסקים מנסים להגדיל את רשימת התפוצה שלהם בהמון שיטות – דרך משפכי שיווק מסועפים, דרך פרסום ממומן, פוסטים, שיתופי פעולה ועוד, חלק מהשיטות עובדות יותר וחלקן פחות.

גדולי המשווקים בדיגיטל מגיעים לרשימות תפוצה של עשרות אלפי עוקבים באמצעות שיטה שעובדת להם פעם אחרי פעם.
גיל אורלי, מגדולי המאמנים בארץ בתחום כלכלת המשפחה, הוא אחד מהעסקים שעובד ומתחזק רשימת תפוצה של עשרות אלפים שנרשמו לרשימת התפוצה שלו באמצעות השקות ושיתופי פעולה עם קולגות.

מה הדבר הכי חשוב בדרך לבנייה של רשימת תפוצה איכותית?

הדרך היחידה שמדויקת ונכונה לבנות רשימת תפוצה איכותית היא להיעזר במיתוג גבוה ולבנות את עצמך כאוטוריטה. הדרך לשם עוברת דרך אירוח בכנסים דיגיטלים מרובי משתתפים.

הזמנו את גיל אורלי להיות מרצה אורח בכנסים הדיגיטלים שלנו בתחום כלכלת משפחה, עולם הכסף, יזמות, השקעות ועוד. הגדלנו עוד ועוד את רשימת התפוצה וכעת המטרה של גיל אורלי היתה לחזק את האוטוריטה שלו ולבנות מקפצה נוספת למיתוג שלו.

כשגיל אורלי פנה אלינו הוא ביקש שתהיה לו רשימת תפוצה גדולה ואיכותית בכמה שפחות השקעה כספית.

הצענו להפיק לו כנס ייחודי. גיל אורלי הבין את היתרונות הרבים שיש בכנס כזה, וכבר בשיחה הראשונית הוא אמר “חשוב לי שיהיו שמות גדולים, חברי כנסת, שמות מובילים בתעשיה”. מבחינתו, על זה נשענת ההצלחה של הכנס שלו. 

איך מצליחים לגייס שמות גדולים לכנס, ולהתפוצץ עם הרשמות?

זו היתה תקופה של משבר הקורונה, עסקים רבים נסגרו, אנשים עבדו מהבית, המון אנשים פוטרו מהעבודה, ולגיל אורלי היתה מטרת על – “אני רוצה להגיע לכל בית בישראל. שאנשים יקבלו תקווה והשראה מהדוברים בכנס ויקבלו רעיונות איך לקום ולצמוח מהמשבר”.

החלטנו שעל זה אנחנו נשענים – התוצאה הנחשקת – הפתרון שאליו שואף כל בית בישראל בשעת משבר הוא איך לצאת ממנו. אנשים רצו תקווה, רצו להישען על סיפורי מקרה אמיתיים מאנשים שהיו שם, ואיך הם צמחו ועלו מתוך המשבר וצלחו אותו. הרעיון הזה היה פורץ דרך

חברנו לאשת יחסי ציבור, פנינו לכמות נכבדה של סלבס ואנשי ציבור, סיפרנו על הרעיון ומה המטרה העיקרית של הכנס שאנחנו מפיקים, וכך הצלחנו לגייס לכנס של גיל אורלי שמות מאוד מכובדים כמו אבנר סטפק, אלי אלעזרא. הצלחנו אפילו לגייס את חברת הכנסת, הגב’ איילת שקד.

כל אחד מהמכובדים הוזמן להתראיין באולפן הקלטות מיוחד, ששידר בשידור חי ראיונות של גיל אורלי עם כל אחד מהם, כאשר המטרה של כל מרואיין היתה להפיח תקווה בכל בית אב, על הדרך שהוא צמח ממשבר לצמיחה בדרך שלו, וכמובן גם לתת כלים איך לעשות את זה בפועל.

איך הבאנו 1,000 צופים לשידור החי?

בשעה 8:00 בבוקר כל הצוות הגיע לאולפן ההקלטות כדי לקבל את כל המכובדים לקראת שידור הראיונות.

גיל אורלי קיבל את המכובדים בשמחה והתרגשות, וכולם הודו לנו על השיווק שעשינו סביב הכנס וכל הרעש באמצעות יח”צ. פרסמנו בכל מקום אפשרי שהסכים להכין כתבה ללא עלות על האירוע שעתיד לתת תקווה לאלפי בת אב בתקופה של משבר.

ואכן התוצאות היו מדהימות – בשיא היו לנו 1,000 צופים על הקו בשידור החי והרבה אחרי הכנס עוד דיברו על ההצלחה שלו.

בסוף הכנס גיל אורלי הודה לנו על ההשקעה והליווי שהענקנו לכל המשתתפים בכנס, והרבה אחרי הכנס המיוחד הזה המשכנו לשתף פעולה ולהזמין את גיל אורלי להתארח בכנסים נוספים שהפקנו וגם עזרנו לגייס שיתופי פעולה מיוחדים להשקות השירותים של בית הספר לאימון שלו ולשרותי הליווי לכלכלת משפחה.

אז מה? אני חייב להיות גיל אורלי?

נכון, גיל אורלי הגיע עם עסק מבוסס, בעל שם מוכר בתחום כלכלת המשפחה, ועם יכולת להשקיע במשרד יחסי ציבור ובשעות אולפן, אבל הסיבה המרכזית, שבזכותה הצלחנו לגייס את כל השמות הגדולים שהסכימו לקחת חלק בכנס, היא הערך הרב שגיל אורלי רצה לתת לצופים בשידור החי.

אתם לא חייבים לשכור משרד יח”צ, אתם לא חייבים לשלם על שעות אולפן ואתם אפילו לא חייבים להעביר את הכנס בשידור חי. כל אלה הם רק בונוסים.

מהניסיון שלי, אחרי עשרות כנסים  ועשרות אלפי הרשמות לכנסים האלה, יש דבר מרכזי אחד שאתם חייבים להראות למרצים, שאתם רוצים לגייס לכנס שלכם: כמה ערך איכותי ואמיתי יקבלו המאזינים והצופים של הכנס הזה.

ברגע שהמומחים שאתם פונים אליהם יבינו שהתכנים בכנס יהיו בעלי ערך רב, הם ישמחו מאוד לקחת חלק כמרצים וגם לפרסם את הכנס לרשימות התפוצה שלהם.

שתפו את הפוסט

Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email

בטוח שיעניין אתכם גם...

בודק...